Anmeldelse: La Galette
Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 05-04-10 10:20

Hej.

Jeg var i går på La Galette med en kammerat. De er tidligere kåret som en af
Københavns bedste billige restauranter, men har til gengæld været kritiseret
for dårlig service.

Vi ankom ved 18-tiden. For en sikkerheds skyld havde vi reserveret bord,
hvilket dog viste sig ikke at være nødvendigt på en stille søndag aften.
Hele menukortet er fyldt med madpandekager (bagt på boghvede) med
forskelligt fyld. Jeg startede med at bestille en pandekage med laks, salat,
creme fraiche, kaviar og rødløg. Laksen var absolut af god kvalitet - mør
som smør. Da én var i underkanten bestilte vi efterfølgende en ekstra, hvor
jeg skiftede retning mod mere pizza-agtigt fyld i form af ost, skinke,
bacon, æg og salat. Til maden fik vi en fransk cider, som smagte ret godt -
til en pris af 130 kroner.

Det er to år siden jeg sidst var derinde, men der skal nok ikke gå to år
igen. Mad, service og pris hang fint sammen.

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde

Fra : Margrete Johansen

Dato : 15-04-10 22:14

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> wrote in message
> [...]
>
> Det er to år siden jeg sidst var derinde, men der skal nok ikke gå to år
> igen. Mad, service og pris hang fint sammen.

Hej Jeppe.

Tak for din anmeldelse - det er så længe siden, at jeg har spist der, at jeg
lidt havde glemt at stedet findes. Jeg vil fluks tage derind (eller
ihvertfald i weekenden).

Venlig hilsen Margrete, Orø