Restaurant i Kbh
Fra : Sybil

Dato : 04-04-10 19:11

Hej

Vi er 5 der skal ud at spise. Derfor leder jeg efter en god restaurant.
Vi har snakket om at det gerne må være på Gråbrødre torv, eller der omkring.
Prisniveau, helst ikke over 300 kr for 2 retter, men over Jensens Bøfhus

Lad mig høre hvad I kan anbefale - eller ikke kan anbefale

Påske hilsner

Majken

Fra : Erik Poulsen

Dato : 04-04-10 22:33

> [...]
> Prisniveau, helst ikke over 300 kr for 2 retter, men over Jensens Bøfhus
>

> Lad mig høre hvad I kan anbefale - eller ikke kan anbefale

Har spist her http://www.lepave.dk et par gange og er aldrig blevet skuffet

/Erik

Fra : Sybil

Dato : 06-04-10 19:17

"Erik Poulsen" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i meddelelsen

> Har spist her http://www.lepave.dk et par gange og er aldrig blevet
> skuffet
>
> /Erik

Takker, det ser jo lækkert ud. Der er bestilt bord

Majken

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 04-04-10 22:37

Sybil skrev:

> Vi er 5 der skal ud at spise. Derfor leder jeg efter en god
> restaurant.

Hvilken stil?

> Vi har snakket om at det gerne må være på Gråbrødre torv,
> eller der omkring. Prisniveau, helst ikke over 300 kr for 2
> retter, men over Jensens Bøfhus

Ikke lige på Gråbrødre Torv, men Cofoco går man sjældent galt i byen
med. Prøv fx Scarpetta i Rantzausgade: 5 retter for 275 kr. Mums!

· http://www.cofoco.dk/scarpetta.php

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Sybil

Dato : 06-04-10 19:18

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Ikke lige på Gråbrødre Torv, men Cofoco går man sjældent galt i byen
> med. Prøv fx Scarpetta i Rantzausgade: 5 retter for 275 kr. Mums!

Takker. Det ser også lækkert ud, det må blive næste gang

Majken