Dum eller Død?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-04-10 11:10

Mine muligheder ifølge en af Karstens Bjørnholts sindsyge
i 98, enten gør vi dig til en person der legalt set er en idiot,
ellers slår vi dig ihjel! Vi kan ikke lide dig, fordi du ikke kan lide DF!

Kom lige i tanke om det! Jeg har ikke tænkt mig at være hverken
DF´vælger eller blive myrdet!

/Pnic
--
Som ikke hiver karsten.bjoernholt@pcv.regionsyddanmark.dk i retten
for mord og forræderi!Pga. 70% vågenhed og mangler ca. 2/5 af min IK!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-04-10 18:34

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Og 12 år af mit liv som vågen(uvågen/ikke rigtig vågen pga EMDR)!
> problemer med min sig? Så sagsøge mig for injurier§ 267(hvis i/du tør)!

Nå ja, og så havde de tænkt sig at vågne mig op 10 år senere
(ifølge dem selv dengang)!
og give mig skylden for alt det ballade/forbrydelser de selv har haft gjort!

Gad vide om de har haft tænkt sig at påstå at jeg har en delt personlighed?
(hvilket jeg ikke har og aldrig har haft!!!!!!!!!)
Og vise deres ofre et billed af mig
(hvilket vel er sådan at EMDR og hypnose folk gør det)!

Jeg ved at jeg fik at vide at jeg bare skulle bilde mig selv ind
at jeg havde en delt personlighed! Af en person der kaldte sig Torben og
på et tidspunkt Preben(Jeg kalder ham Diskjockey Ævl!)
--
/Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr