MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
OCR program
Fra : M Stenkjær

Dato : 04-04-10 21:07

Hej
Ved godt dette nok ikk er den rigtige gruppe, men det er her eksperterne
sidder og også ved hvad jeg efterspørger.
Jeg mangler et navn på¨et godt og brugervenligt OCR program der
underttøtter
dansk.
Den skal kunne køre på win 7 32 bit

Mvh M

Fra : Max

Dato : 04-04-10 21:58

Hej M

> Jeg mangler et navn på¨et godt og brugervenligt OCR program der
> underttøtter

http://www.nuance.com/imaging/omnipage/omnipage-standard.asp

Max

Fra : Gooffy

Dato : 05-04-10 13:10

Hej

Jeg bruger selv Abby Finereader 10. Den nyeste vesion kan indstilles til
Dansk i brugerfladen. Har tidligere brugt OmniPage fra Nuance, men havde
problemer ved en opdatering, der aldrig blev leveret. Her brugefladen dog
ikke på Dansk

Hilsen
Gooffy

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-04-10 14:37

On Mon, 5 Apr 2010 14:09:49 +0200, "Gooffy" <gooffy@comxnet.dk> wrote:

> [...]
>problemer ved en opdatering, der aldrig blev leveret. Her brugefladen dog

Bruger også Abbyy FineReader 10, men hvordan får du en dansk bruger
flade?

Fra : Gooffy

Dato : 05-04-10 17:49

Hej

I vesion10, jeg downloadede den lige efter nytår. såvidt jeg husker kunne
det indstilles i setup eller ved installation

Hilsen
Gooffy

Fra : Gooffy

Dato : 05-04-10 17:55

Hej

Jeg så lige. Jeg dowloadede vesion 10 PE, jeg havde set et sted at der fra
ca nytår 2010 skulle være en version med mulighed for dansk brugerflade. Det
virker her.

Hilsen
Ernst

Fra : Gooffy