Hollandsk Hitler Wannabe går tilbage i mål~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-04-10 14:30

X-Post dk.politik,dk.helbred
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/04/01/125449.htm

-Quote-
Den kontroversielle hollandske politiker Geert Wilders går tilbage i ny måling,
mens Arbejderpartiet vinder frem. Wilders' parti er nu Hollands fjerdestørste.
--------

Hele den dysfunktionelle hørefløj, inklusiv DF er ved at kollapse fordi alle
de unge kvindelige vælgere fantasere om at blive kneppet hårdt af en neger fra
USA med Arabisk navn!

Ligesom mændene på den ekstreme højrefløj er ved at blive, bare på en anden
måde!

Hvilket passer mig udmærket:

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/513b1ef5daadf3f7?hl=da&dmode=source
From: "Pnic" <p...@nomail.dk>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Negerluderen Jonny Hansen?
Date: Fri, 24 Aug 2007 14:58:20 +0200

Negerluderen Jonny Hansen?

Er det tegn på sindsyge at have seksuelle fantasier om
Nazi lederen Jonny Hansen bundet til et træ, smurt ind i skosværte
og med en pik i røven?

/Pnic

Som jeg dog kunne sige det i mit programmerede vanvid, mens jeg var ved at blive
gjort til en perverser og et dumt svin(bortset fra at man ikke er et dumt svin
hvis man er vred på JH!

FUT:dk.politik
--
Som ikke hiver karsten.bjoernholt@pcv.regionsyddanmark.dk i retten
for mord og forræderi!Pga. 70% vågenhed og mangler ca. 2/5 af min IK!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-04-10 14:48

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Og 12 år af mit liv som vågen(uvågen/ikke rigtig vågen pga EMDR)!
> problemer med min sig? Så sagsøge mig for injurier§ 267(hvis i/du tør)!

Hov, glemte at sætte FUT(Follow up to)
Den er her! Svar ryger i dk.politik!