Det går ikke så godt derude.
Fra : Kenneth

Dato : 02-04-10 09:47

Fra : S.B.

Dato : 02-04-10 18:49

"Kenneth" <ziaxdk@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:12b182f1-5a06-4236-ad33-de250f027c6c@r18g2000yqd.googlegroups.com...
> http://www.bt.dk/krimi/voldsom-ulykke-fik-benet-revet-af

Nej, sørgeligt det sker, dog kan jeg ikke lade være med at tænke på om han
ikke selv er lidt skyld i det, hvor tragisk det end måtte være..

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-10 21:17

On Fri, 2 Apr 2010 19:49:14 +0200, S.B. wrote:

> Nej, sørgeligt det sker, dog kan jeg ikke lade være med at tænke på om han
> ikke selv er lidt skyld i det, hvor tragisk det end måtte være..

Det ved vi (heldigvis ?) ikke en hujende hatfis om. Sørgelig sensations
journalistik som vanligt.

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 8-11-2009

Fra : Hekto

Dato : 02-04-10 16:49

On 2 Apr., 22:17, Orla Pedersen
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

> Det ved vi (heldigvis ?) ikke en hujende hatfis om. Sørgelig sensations
> [...]

Men - man kunne ihvertfald gætte på at et autoværn igen har kostet et
ben.

--
/Hekto

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-10 07:45

On Fri, 2 Apr 2010 15:49:18 -0700 (PDT), Hekto wrote:

> Men - man kunne ihvertfald gætte på at et autoværn igen har kostet et
> ben.

Eller et skilt, eller et træ, eller.......

Fra : Armand

Dato : 03-04-10 18:38

Orla Pedersen skrev:

> Eller et skilt, eller et træ, eller.......

En af mine ungdomskammerater mistede det halve af foden på et skilt!

Men som han selv resignerede omkring begivenheden: Det var et skilt på
en midterhelle og højre fod der blev smadret, så han kunne nok ikke helt
give nogen andre skylden!

Og så var der lige det at det var næstsidste dag på en Bornholms-ferie
og han derfor blev nødt til at ringe hjem og fortælle at han 'var
væltet' hvorfor han lige tog en uges tid mere på Rønne sygehus.
Forældrene syntes det var synd for ham og besluttede at tage et par
dages ferie på Bornholm så de kunne besøge ham, men p.g.a.
mellem-navne-forvirring måtte receptionen grave dybt efter hvem det var
der spurgtes til - Indtil der gik en prås op for damen: "Nårrh - Det er
hám med den halve fod!".
*FLUMP* og der lå Honda Henriks mor!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-10 19:36

"Hekto" <hektoblast@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Men - man kunne ihvertfald gætte på at et autoværn igen har kostet et
> ben.
>
> /Hekto

Ifølge artiklen her fra Fyens Stiftstidende ramte motorcyklisten et træ,
<http://www.fyens.dk/article/1571185:Indland-Fyn--Motorcykelulykke-koster-40-aarig-benet>

/Bent

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 03-04-10 02:23

On 3 Apr., 00:49, Hekto <hektobl...@gmail.com> wrote:

> Men - man kunne ihvertfald gætte på at et autoværn igen har kostet et
> ben.

I sidste ende er det vel førerens manglende evner der har kostet ham
benet, ikke autoværnet.