Trådløs overraskelse! Nærmest sensationelt~
Fra : Lyrik

Dato : 02-04-10 07:30

http://luen.dk/traadloes.mov

Jeg skal konkludere at jeg har gentaget eksperimentet som hver gang
falder ud med samme resultat, som er at macs trådløse opkoblingspunkt
overhaler det indbyggede trådløse- med ca. 60%!

Hilsen
Jens

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-04-10 14:51

Den 02/04/10 15.30, Lyrik skrev:
> [...]
> falder ud med samme resultat, som er at macs trådløse opkoblingspunkt
> overhaler det indbyggede trådløse- med ca. 60%!

For os der ikke lige er i humør til at se film, kunne du så evt
opsummere handlingen?

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 02-04-10 15:02

> For os der ikke lige er i humør til at se film, kunne du så evt
> opsummere handlingen?

Han satte en Airport Express op som bro, istedet for at bruge det
trådløse netværk på den af ISPen leverede router.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-04-10 18:47

> Han satte en Airport Express op som bro, istedet for at bruge det
> trådløse netværk på den af ISPen leverede router.

in other news .. water is still wet ...

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 02-04-10 10:17

On 2 Apr., 15:51, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0...@gmail.com>
wrote:

> For os der ikke lige er i humør til at se film, kunne du så evt
> opsummere handlingen?
>
> --
>    Thorbjørn Ravn Andersen  "...plus... Tubular Bells!"

Nej!

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-04-10 18:21

Den 02/04/10 18.16, Lyrik skrev:

> Nej!

Du ved da også lige hvordan man banker seertallene i vejret.

Er du iøvrigt sikker på at det er den svarestil du gerne ser andre bruge
i gruppen?

Fra : N/A

Dato : 02-04-10 21:09

Fra : N/A

Dato : 02-04-10 18:21

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-04-10 18:47

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> macs trådløse opkoblingspunkt

hvem er macs ?

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 02-04-10 13:08

On 2 Apr., 16:02, nos...@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen Kruse) wrote:

> Han satte en Airport Express op som bro, istedet for at bruge det
> trådløse netværk på den af ISPen leverede router.
,,,,,,,,,,,,,,,,
gider du lige..!))

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 02-04-10 13:16

On 2 Apr., 19:21, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0...@gmail.com>
wrote:

> Du ved da også lige hvordan man banker seertallene i vejret.
>
> Er du iøvrigt sikker på at det er den svarestil du gerne ser andre bruge
> i gruppen?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Skal det nu være en overvindelse at se en anelse video så man skal
overtales, eller boycotte, eller noget andet tilsvarende? Det taler
stærkere at se en bevisførelse sort på hvidt,-videowise, end at se et
postulat og bare trække på skuldrene uden at have ladet sig
overbevise.
Det er helt i usenets ånd at komme med links. Hvis man ikke ønsker at
deltage i debatten eller se beviset, så kan man bare lade være at
trykke på linket! Så enkelt er det!

Det er sgu da utroligt at jeg behøver sidde og skrive noget der er så
indlysende til potentielt voksne mennesker!

Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-04-10 20:20

> [...]

> Det er sgu da utroligt at jeg behøver sidde og skrive noget der er så
> indlysende til potentielt voksne mennesker!

Det er helt fint at bruge video som "besvis" eller "uddybende materiale"
.... der er engang imellem også nemmere at vise noget som screen capture
end at beskrive det.

Men det er også tidskrævende .. jeg kan læse 20-30 linier på et par
sekunder ... at se din video vil tage 2m30s at se igennem ... frygteligt
spild af tid hvis det ikke er nødvendigt.

/thomas

Fra : Palle

Dato : 05-04-10 18:42

In article <1jgcb4d.1txr5k3e6qnw6N%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Men det er også tidskrævende .. jeg kan læse 20-30 linier på et par
> sekunder ... at se din video vil tage 2m30s at se igennem ... frygteligt
> spild af tid hvis det ikke er nødvendigt.

Har man da også behov for at kunne, med den citatstil I fører herinde
mand! Altså at kunne læse temmelig mange linier unødvendig tekst.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-04-10 21:09

Den 02/04/10 21.15, Lyrik skrev:

> Det er sgu da utroligt at jeg behøver sidde og skrive noget der er så
> indlysende til potentielt voksne mennesker!

Jeg troede det var noget interessant du havde på hjerte. Det var det så
ikke.

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 02-04-10 22:04

Lyrik skrev:
> Det er helt i usenets ånd at komme med links.

Du er sgu den eneste jeg nogen sinde er stødt på, som tror at usenet er
en videokonference.

/Lars

Fra : N/A

Dato : 03-04-10 15:47

Fra : Lyrik

Dato : 03-04-10 06:51

On 2 Apr., 23:03, Lars Kongshøj <lars_kongs...@hotmail.com> wrote:

> Du er sgu den eneste jeg nogen sinde er stødt på, som tror at usenet er
> en videokonference.
>
> /Lars

,,,,,,,,,,,,
Fuck dig din idiot!

Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-04-10 15:14

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,
> Fuck dig din idiot!

*plonk*

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 03-04-10 15:42

On 2010-04-03 14:51:20 +0200, Lyrik said:

> ,,,,,,,,,,,,
> Fuck dig din idiot!
>
> Jens

- og plonk
--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : N/A

Dato : 03-04-10 15:47

Fra : Morten Lind

Dato : 03-04-10 16:37

> ,,,,,,,,,,,,
> Fuck dig din idiot!
>
> Jens

Vi skal da nødig på niveau med dk.politik, synes jeg.

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-04-10 17:28

Den 03/04/10 14.51, Lyrik skrev:

> ,,,,,,,,,,,,
> Fuck dig din idiot!
>
> Jens

Se, DET var helt i Usenets ånd. Du mangler bare at kalde ham en nazi også.

Fra : Lyrik

Dato : 03-04-10 08:44

On 3 Apr., 16:41, Kurt Brixen <kbri...@gmail.invalid> wrote:

> - og plonk
> --
> Venlig hilsen
> Kurt Brixen

,,,,,,,,,,,,,,,
Kom nu! Der må være flere!? Jeg kan lige så godt få ryddet op!

Jens

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 03-04-10 15:47

Lyrik skrev:
> Kom nu! Der må være flere!? Jeg kan lige så godt få ryddet op!

Jeg gjorde det stiltiende, men siden du insisterer:

*Splat*

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 03-04-10 17:38

> ,,,,,,,,,,,,,,,
> Kom nu! Der må være flere!? Jeg kan lige så godt få ryddet op!

Du gør, hvad du kan for at sikre dig, at ingen gider svare dig.
I øvrigt synes jeg heller ikke, usenet er en videokonference. Hvis du ikke
gider referere, hvad der er i dine videoer, gider jeg ikke se dem.

Jeg gider stort set aldrig se videoer på nettet, hvor jeg ikke på forhånd
ved noget om indholdet.

Links med beskrivelsen overraskelse eller sensationelt får mig ALDRIG til at
klikke. Er det en mail ryger den i skraldespanden, selv om den er fra min
bedste ven.

Plonk

- Mikael

Fra : N/A

Dato : 04-04-10 00:13

Fra : Lyrik

Dato : 03-04-10 08:50

On 3 Apr., 16:47, Lars Kongshøj <lars_kongs...@hotmail.com> wrote:

> Jeg gjorde det stiltiende, men siden du insisterer:
>
> *Splat*

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
))))

Og hvordan kunne du så læse mit indlæg? Fucktard?

Jens

Fra : Lyrik

Dato : 03-04-10 10:55

On 3 Apr., 18:38, "nospamtoMike [8000 C]" <nos...@kern.dk> wrote:

> [...]
> klikke. Er det en mail ryger den i skraldespanden, selv om den er fra min

,,,,,,,,,,,
Dejligt med forårsrengøring!

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-10 00:13

Hej,

> Dejligt med forårsrengøring!

Du må også godt lige komme mig på den liste over folk du ikke læser, så
slipper jeg for at blive svinet til igen.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : N/A

Dato : 04-04-10 15:54

Fra : Lyrik

Dato : 04-04-10 03:45

On 4 Apr., 01:12, Jens Kristian Søgaard <j...@mermaidconsulting.dk>
wrote:
> [...]
> slipper jeg for at blive svinet til igen.

> Jens Kristian Søgaard, Mermaid Consulting ApS,

,,,,,,,,,,,,,,
Nu har jeg kigget dine indlæg igennem tilbage til 2007. Du kan være
rolig for der er ikke noget jeg vil komme til at mangle ved ikke at
læse dig, måske undtaget fornemmelsen af at have et par tommelskruer
på som langsomt bliver drejet strammere og strarmmere ind på fingeren.

Kristus er opstanden!

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-10 15:54

Hej,

> Nu har jeg kigget dine indlæg igennem tilbage til 2007. Du kan være

Hvorfor ikke bare tage 10 år mere med så der bliver lidt læsestof?

> rolig for der er ikke noget jeg vil komme til at mangle ved ikke at
> læse dig, måske undtaget fornemmelsen af at have et par tommelskruer
> på som langsomt bliver drejet strammere og strarmmere ind på fingeren.

Jeg er da glad for at mine indlæg har en effekt.

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-04-10 00:20

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hvorfor ikke bare tage 10 år mere med så der bliver lidt læsestof?

Så længe har du da ikke været her, har du vel? Jeg har været med fra
starten, men jeg må tilstå, at jeg efterhånden er i tvivl om, hvilke
andre af de nuværende skribenter, der også var der dengang.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-10 00:31

Hej,

> Så længe har du da ikke været her, har du vel? Jeg har været med fra

På USENET, jo. Hvis du tænker på denne gruppe, så ifølge Google Groups
er mit ældste indlæg i dk.edb.mac fra april 2000 - men Google Groups går
jo ikke så langt tilbage.

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-04-10 00:35

> På USENET, jo. Hvis du tænker på denne gruppe, så ifølge Google Groups
> er mit ældste indlæg i dk.edb.mac fra april 2000 - men Google Groups går
> jo ikke så langt tilbage.

Newbie!
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-10 00:39

Hej,

> Newbie!

Hehe, nu havde jeg jo ikke ret meget at gøre i den gruppe for lang tid
tilbage - der brugte jeg ikke Mac :)

Men som kuriosum kan jeg nævne at blandt andet du, Per Erik Rønne,
Jesper Haber Gylling og Morten Reippuert Knudsen deltog i den tråd - så
der er da en del som "hænger ved" endnu.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 05-04-10 11:45

On 2010-04-05 01:31:14 +0200, Jens Kristian Søgaard said:

> Hej,

> På USENET, jo. Hvis du tænker på denne gruppe, så ifølge Google Groups
> er mit ældste indlæg i dk.edb.mac fra april 2000 - men Google Groups
> går jo ikke så langt tilbage.

Det hed Dejanews før Google overtog det i ca. 2000. I starten mener jeg
da at man kunne læse længere tilbage end til 2000.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-10 16:04

Hej,

> Det hed Dejanews før Google overtog det i ca. 2000. I starten mener jeg
> da at man kunne læse længere tilbage end til 2000.

Ja, det ved jeg, og ja, det kunne man - og kan man. Hvis jeg søger på
mit eget navn finder den pt. indlæg tilbage fra 1997. Jeg husker dog at
før Google overtog det, så kunne jeg finde egne indlæg endnu længere