N82 Facebook app. findes det ?
Fra : Per

Dato : 02-04-10 08:49

Hey !

Findes der en Facebook applikation til en Nokia N82.

Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget på OVI eller andre steder.

mvh. Per

Fra : simon

Dato : 02-04-10 11:04

Den 02-04-2010 09:49, Per skrev:
> Hey !
>
> Findes der en Facebook applikation til en Nokia N82.
>
> Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget på OVI eller andre steder.
>
> mvh. Per
Hvis jeg åbner Facebook på min Nokia 5800, forstæller den pågældende
side mig, at jeg kan downloade (gratis indtil videre) en applikation,
står der i bunden af siden "Download Facebook til din 5800 Express
Music" - hvor "Download" er en link man kan klikke på, og hente en
applikation.
Nu fortæller denne, at det er til en 5800 Expres, men mon ikke den
også findes til din N82 ?
Applikationen hedder Communities og ved hjælp af den kan du vælge
Facebook eller Twitter.

mvh
simon