Familie Besøg!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-04-10 11:55

Min søster var lige forbi, fordi jeg havde inviteret hende!

Desværre bar det hele "præg af/føltes som om" at hun besøgte et
sygt eller gammelt familie medlem på et plejehjem som man ikke helt
ved hvad man skal sige til!

Sådan opfattede jeg det, desuden lukkede min hjerne ned så jeg
virkede som en, der havde fået en labotomi og var fuldstændig fraværende.

Noget der er lavet med EMDR så jeg fremstår som en idiot hvis jeg taler
med mennesker som jeg ved ikke er uintelligente eller sindsyge.

"fordi det jeg mener om DF er kun noget sindsyge må høre eller sige"
Ifølge en eller anden sindsyg Bjørnholt brugte til at tortere mig!

Altsammen selvfølgeligt strafbart at gøre ved mig! Egentlig går jeg ud fra
at forbrydelsen stadigvæk er igang med at blive begået så længe jeg ikke er
vågen!

Men i det store hele er jeg begyndt at være mere vågen end jeg har været i mange
år!
--
Som ikke hiver karsten.bjoernholt@pcv.regionsyddanmark.dk i retten
for mord og forræderi!Pga. 70% vågenhed og mangler ca. 2/5 af min IK!