Lægers bijob gransket alligevel!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-04-10 09:41

-Quote-
Sundhedsminister Bertel Haarder (V) er klar til at granske danske lægers
bijobberi på private hospitaler.
----

Ja det er nok bedst at undgå muligheden for at rigtige læger bliver en slags
glarmestre der smider med sten for at tjene penge, ligesom dele af
psykiatrien,scientologer&medicinal industrien.(hele sindsyge industrien)

Det er utroligt så livsødelæggende det kan være, bare at prøve at gøre noget ved
en depression, som man senere finder ud af er seratonin mangel pga noget med
maven (blindtarms operation hvor arret sprang op 14 dage senere pga. betændelse)

http://da.wikipedia.org/wiki/Serotonin

http://www.google.dk/#hl=da&q=Serotonin+%2Bstomach&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=a9ac24608f20d0b1

Jeg er stadigvæk et stort spørgsmålstegn over at prøve at forklare mig selv,
hvordan en kikset blindtarms operation som barn føre til at jeg som 25 årig,
i et forsøg på at fjerne en Depression(Seratonin mangel)
istedet bliver programmeret, torteret og forsøgt lavet om i personlighed indtil
at jeg vil stemme DF!
(som 25 årig over en 5 årig periode i min egen lejlighed/bolig)

Og bliver forsøgt gjort pervers og lavet om til et dumt svin fordi jeg ikke
ville stemme DF, og hvorfor min far er død? Og hvad der eller er blevet gjort af
vanvid bla. skulle jeg sige at jeg ville kneppe kvinder med en hund foran et
kamera!
(Muslimske hunde? typisk DF Sociopati!)

Og igen senere bliver forsøgt gjort vanvittig i 2005,2006 og 2007!
--
Som ikke hiver karsten.bjoernholt@pcv.regionsyddanmark.dk i retten
for mord og forræderi!Pga. 70% vågenhed og mangler ca. 2/5 af min IK!