HTC legend vs. Iphone
Fra : ___P.Sir

Dato : 01-04-10 10:15

Iflg. anmeldelser skulle Legend være Iphone overlegen på stort set alle
punkter, bortset fra en marginalt mindre skærm.
Nogen der kan nævne egenskaber, som Iphone vinder over Legend? Det være sig
ting, som Iphone simpelthen gør bedre, eller ting som Legend simpelthen
mangler i forhold til Iphone?
Ellers er anmeldelserne virkelig korrekte?
Preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Hauge

Dato : 01-04-10 10:34

___P.Sir skrev:
> Ellers er anmeldelserne virkelig korrekte?

Er du virkelig klar til en religionskrig?

Mvh Hauge

Fra : ___P.Sir

Dato : 01-04-10 16:57

> Er du virkelig klar til en religionskrig?

Nej, jeg var ude efter fakta, som mit spørgsmål også var formuleret.

Fra : Hauge

Dato : 01-04-10 22:35

___P.Sir skrev:
> Nej, jeg var ude efter fakta, som mit spørgsmål også var formuleret.

Nu definerer folk jo fakta efter forskelige normer. Nogle folk mener jo
også at kirken er fakta.

/Hauge

Fra : Helge

Dato : 02-04-10 12:13

Hej Preben, har du evt. set denne duel:
http://www.fyens.dk/article/1566912:Digitalt--En-legende-ud-fordrer-iPhone
Her ender det uafgjort 3-3..., og Iphone scorer point på musikafspilleren og
udvalg af programmer...

Hilsen Helge

Fra : Tomtomog meget tom

Dato : 06-04-10 10:22

"___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> simpelthen mangler i forhold til Iphone?
> Ellers er anmeldelserne virkelig korrekte?

Iphone er en ældre telefon hvor Legend er en ny, dermed er Legend automatisk
foran til der kommer en ny iphone.

Men hvis du spørger fordi du skal ud og købe, så skal du gøre dig klart hvad
DU har brug for i en telefon.

Mit eget største problem med Iphone / mac generelt er at man bliver
"stavnsbundet".

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-04-10 14:19

On 6 Apr., 11:22, "Tomtomog meget tom"
<tomtomt...@tomtomtomtommmtomt.dk> wrote:

> Mit eget st rste problem med Iphone / mac generelt er at man bliver
> "stavnsbundet".

Ja også Apple´s regler er man også stavsbundet til.. Apple synes
åbenbart de skal bestemme forbrugerregler i danmark når deres udstyr
går i stykker... Kunne man se i programmet BASTA på tv2... Det gik så
hårdt ud over Telia, og lidt over 3´.. men det er åbenbart apple der
bestemmer om telefonen overhovedet må bliver åbnet for rep, på
baggrund af nogle markeringer på fugt...