MS Windows
briani 27239
Trådløs forbindelse
Fra : Foco2908

Dato : 01-04-10 18:06

Hejsa

Jeg har en bærbar PC med Windows 7 og trådløs netkort, derudkover har jeg
en HP trådløs printer.
Mit problem er at den trådløse forbindelse til printeren forsvinder
sommetider. Jeg må derfor geninstallere printeren.
Er der nogen i denne NG som har en forklarring / løsning på dette problem.?

Forsat God Påske.

Med hilsen

Bjarne

Fra : kk

Dato : 02-04-10 09:27

"Foco2908" <ringgaard@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sommetider. Jeg må derfor geninstallere printeren.
> Er der nogen i denne NG som har en forklarring / løsning på dette

Jeg har gjort den erfaring, at min computer kan "glemme", hvad den har
tilsluttet af devices.
Kuren er, når jeg lukker ned om aftenen, ikke at nøjes med at slukke v.h.a.
software, men også at slukke kontakten bagpå computeren. Om morgenen
"genfinder" den, hvad der er tilsluttet, og det holder sagtens en dags tid
eller to.
Måske ikke megen hjælp, men jeg synes at du skulle vide det.
mvh
kk