Drive til Bluetooth pind (BTDG-07)
Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 31-03-10 21:19

Jeg købte en USB-bluetooth pind i går.
Der var en CD. med BlueSoleil Software. v. 2.7.0.13.
Man kan ikke få softwaren til at køre andet end demo.
For der er noget bøvl med serienr.

Og løsningen på BlueSoleil hjemme side er at opdateret til ver 6. , og husk
lige at betale 22 euro for det.
Ja, ja også tænk lige på at pinden kun kostede 6,5 euro i kvickly.

Hvis nogen har en løsning med en anden driver, så vil jeg gerne hører det.

JL

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-03-10 22:26

"No_Spam (6640)" <no_spamatall@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Ja, ja også tænk lige på at pinden kun kostede 6,5 euro i kvickly.
>
> Hvis nogen har en løsning med en anden driver, så vil jeg gerne hører det.

Er det til linux, xp, vista eller win 7.

Hvis det er til vista, har jeg fået en anden BlueSoil børge til at køre,ved
at lade Vista finde den og installere ny hardware. Der er noget der fejler,
men hvis man bare får det er hedder noget ala Microsoft Bluetooth enumerator
i Device Manager under Bluetooth Radios, så burde den virke alligevel.

Man kan efterfølgende disable det device i device manageren, der ikke kunne
findes device drivers til

Jeg har lige prøvet at sætte Bluetooth donglen i, og der dukker nu 2 devices
op under Bluetooth Radios En "Generic", og så den anden "Enumerator", jeg
talte om. Men jeg kan ikke lige finde det device, jeg disablede fordi, der
ikke kunne findes drivere til det. (Mystisk)

p.s. Dette er frit efter huskeren.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-04-10 06:07

No_Spam (6640) skrev:
> [...]
> Ja, ja også tænk lige på at pinden kun kostede 6,5 euro i kvickly.
>
> Hvis nogen har en løsning med en anden driver, så vil jeg gerne hører det.

Jeg har flere BlueSoleil-pinde og havde i sin tid ikke styr på mine
cd'er med drivere, så dengang søgte jeg på nettet hvor der i hvert fald
ligger *noget*

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 07-04-10 16:39

No_Spam (6640) wrote:
> [...]
> Ja, ja også tænk lige på at pinden kun kostede 6,5 euro i kvickly.
>
> Hvis nogen har en løsning med en anden driver, så vil jeg gerne hører

Har du prøvet bare at lade Windows installere den?
Windows har en udmærket indbygget Bluetooth manager.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 09-04-10 17:01

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Har du prøvet bare at lade Windows installere den?
> Windows har en udmærket indbygget Bluetooth manager.

Ja det har jeg også mangler jeg nogle Bluetooth Peripherral device. Også vil
PC-suite (nokia) ikke kontakte min telefon, selvom den godt kan se den.
Hvis jeg installerer den medfølgende software, som kun vil køre demo. Så kan
man kun overføre 5 MB.
Derefter skal så man afbryde bluetooth forbindelsen, også gendanne
forbindelse, så kan man atter overfører 5 MB. Det er s.. ikke smart...
JL