Videoklip
Fra : Armand

Dato : 31-03-10 21:58

Synliggørelse af konsekvensen når man kører så tæt på grænsen at der end
ikke er plads til blot en snert af ens egne betingede reflekser

<http://ekstrabladet.tv/biler/article1322317.ece>

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-03-10 23:53

Den 31-03-2010 22:57, Armand skrev:
> Synliggørelse af konsekvensen når man kører så tæt på grænsen at der end
> ikke er plads til blot en snert af ens egne betingede reflekser
>
> <http://ekstrabladet.tv/biler/article1322317.ece>

GRILL

"Skyldig-refelksen"* som jeg kan konstatere er udbredt på de danske
veje, er åbenbart også almindelig i udlandet

Den er ikke skide smart at have når man kører MC, og slet ikke i et
sving

*En betinget refleks der får selv særdeles lovlydige borgere til at
"kaste ankeret" ved synet af en politibil.

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Hekto

Dato : 01-04-10 03:20

On 1 Apr., 00:53, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:

> *En betinget refleks der får selv særdeles lovlydige borgere til at
> "kaste ankeret" ved synet af en politibil.

> [...]

Ja, det er ikke det rigtige sted at fumle med hydraulikKen!

--
/Hekto