USB nøgle skrivebeskyttet
Fra : JSH [9800]

Dato : 30-03-10 21:49

Hej
Jeg har en:
Dane Elec 16GB USB nøgle

Nu skriver alle mine pc-ere, at nøglen er skrivebeskyttet. Jeg kan
selvfølgelig heller ikke formatere den.

Er den blot til at smide væk?

Fra : Infinity

Dato : 30-03-10 22:08

JSH [9800] wrote:
> [...]
> Jeg har en:
> Dane Elec 16GB USB nøgle
>
> Nu skriver alle mine pc-ere, at nøglen er skrivebeskyttet. Jeg kan

Hvis du kikker under den 26.3 har jeg samme problem med en Zmate - også fra
Dane Elec og den er også på 16 GB - og ingen af de råd jeg har fået har jeg
kunne bruge til noget.

Det virker som om de har lavet en gang shit..... lige til at smide ud.

--
/Infinity

Fra : Rado

Dato : 30-03-10 22:34

On Tue, 30 Mar 2010 23:08:07 +0200, "Infinity" <Infinity@mail.dk>
wrote:

>Det virker som om de har lavet en gang shit..... lige til at smide ud.

Plejer de ikke at have 10 års garanti på deres ting? Eller var det i
fordums tider?

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Infinity

Dato : 31-03-10 15:15

Rado wrote:

> Plejer de ikke at have 10 års garanti på deres ting? Eller var det i
> fordums tider?

Har du en bon jeg må låne ?
Den skal være godt et år gammel....
--
/Infinity

Fra : Rado

Dato : 31-03-10 19:06

On Wed, 31 Mar 2010 16:14:37 +0200, "Infinity" <Infinity@mail.dk>
wrote:

>Har du en bon jeg må låne ?
>Den skal være godt et år gammel....

Desværre, ikke på en 16 GB.

Men ellers kan det jo være du kan få den byttet direkte hos firmaet,
hvis du sender den til dem. De er vel være ligeglade med bonen.