Diktafon
Fra : Max

Dato : 30-03-10 20:01

Hej

Jeg er en gamel mand der ikke husker særlig
godt mere, og derfor er afhængig af indkøbslister.
Jeg kunne godt skrive dem ind på telefonen, men
jeg gider ikke lære at skrive på en telefon.
Så jeg kunne tænke mig at kunne lægge talebeskeder
ind på telefonen, i stil med at bruge en diktafon.

Nogen der kender nogen Nokia telefon der kan det ?

Max

Fra : Hauge

Dato : 30-03-10 20:20

Hej Max
Max skrev:
> Nogen der kender nogen Nokia telefon der kan det ?

Jeg har en "arbejds"Nokia der har en optager ala diktafon, om det lige
er det du kan bruge, ved jeg selvfølgelig ikke, det er en 6300.
Prøv om de Nokia'er de ret tit har i supermarkederne til nogle få
hundrede kroner ulåst, ikke også kan.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 30-03-10 21:35

Hej Hauge

> Jeg har en "arbejds"Nokia der har en optager ala diktafon, om det lige
> er det du kan bruge, ved jeg selvfølgelig ikke, det er en 6300.

En af mine arbejdstelefoner er en 6610i, den har jeg været utrolig
glad for, bl.a. for den meget lange standbytime på batteriet, kunne
gå en uge uden problemer med at skulle lade, men den er vidst ved
at være færdig, så 6300 kunne faktisk godt ligne en afløser.

Tak for input.

Max

Fra : Hauge

Dato : 30-03-10 20:26

Hej Max
Max skrev:
> Nogen der kender nogen Nokia telefon der kan det ?

Alternativ, hvis du vil have en ekstra dims i lommen:
http://kortlink.dk/7mrn

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 30-03-10 21:37

Hej Hauge

> Alternativ, hvis du vil have en ekstra dims i lommen:
> http://kortlink.dk/7mrn

Ja, men jeg syntes det er rigeligt at skulle have telefonen,
så ikke flere tingester til mig. Har nogle afspillere der
faktisk også kan optage, men jeg gider ikke slæbe
mere med rundt.

Max