Flere billeder fra Bakkeåbning 2010
Fra : Jens V. Sigersted

Dato : 30-03-10 17:02

Hej til gruppen

Her et link til nogle billeder som jeg tog ved Bakkeåbning 2010.

http://www.sigersted.net/BakkeAabning2010/gallery.html

Selvom der er billeder er motorcykler har jeg mest taget billeder af
motorcykelisterne.

Mvh
Jens V. Sigersted

Fra : GSX 750

Dato : 30-03-10 17:38

"Jens V. Sigersted" <ingen.spam@tak.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.sigersted.net/BakkeAabning2010/gallery.html
>
> Selvom der er billeder er motorcykler har jeg mest taget billeder af

Ja og det er jo så mig der holder først i 6 række :) Virkelig et godt
billede, tak for det, da jeg har tilladt mig at kopiere det til min harddisk
:)
Mange hilsner
Jarl
--
GSX 750 es, der kom på overarbejde på vej hjem til sydsjælland...

Fra : Jens V. Sigersted

Dato : 30-03-10 18:32

On Tue, 30 Mar 2010 18:37:32 +0200, GSX 750 wrote:

> [...]
>
> Ja og det er jo så mig der holder først i 6 række :) Virkelig et godt
> billede, tak for det, da jeg har tilladt mig at kopiere det til min

Det er godt at hører at billederne spreder glæde!
Og det er okay at tage en kopi af billederne til privat brug.

Mvh
Jens V. Sigersted

Fra : Grunnet

Dato : 31-03-10 06:18

> [...]
>
> http://www.sigersted.net/BakkeAabning2010/gallery.html
>
> Selvom der er billeder er motorcykler har jeg mest taget billeder af

Spændende billeder, og sjovt at se nogle anderledes motiver end dem vi
normalt ser fra bakkeåbningen.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-03-10 10:46

Jens V. Sigersted skrev:
> [...]
>
> http://www.sigersted.net/BakkeAabning2010/gallery.html
>
> Selvom der er billeder er motorcykler har jeg mest taget billeder af

Herlige, gode billeder, tak for kigget.

Mvh

Aragorn.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-03-10 19:27

Jens V. Sigersted skrev den 30-03-2010:
> [...]
>
> http://www.sigersted.net/BakkeAabning2010/gallery.html
>
> Selvom der er billeder er motorcykler har jeg mest taget billeder af

Mange fine

Godt med en tele

Hans
www.zofiaoghans.dk