MS Windows
briani 27239
Autómatisk tilslutning til internet
Fra : helge8800

Dato : 30-03-10 08:56

Når Windows (XP SP3) starter, skal jeg, for at komme på nettet,
højreklikke på ikonet på proceslinien og vælge
Vis trådløse netværk - Skift avancerede indstillinger - Trådløse
netværk og ticke Brug Window til at konfigurere...

Kan jeg automatisere det?

--
Helge.

Fra : Ole C

Dato : 30-03-10 20:25

helge8800 skrev blandt andet:

> [...]
> Vis trådløse netværk - Skift avancerede indstillinger - Trådløse
> netværk og ticke Brug Window til at konfigurere...

Husker ikke præcis XP, men der skal være et sted under forbindelsens
egenskaber, hvor du kan sætte en markering ud for noget i stil med "Opret
automatisk forbindelse når dette netværk er indenfor rækkevidde"

--
vh
Ole C