Snow Leopard 10.6.3 ude
Fra : Per Rønne

Dato : 30-03-10 08:58

Kan downloades ifølge versiontracker.

<http://ct.versiontracker.com/clicks?t=532233842-9f939254c8b2b5341c263b3
ec6e0cd6c-bf&brand=VERSIONTRACKER&s=5>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Steen

Dato : 30-03-10 10:12

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Kan downloades ifølge versiontracker.
>
> <http://ct.versiontracker.com/clicks?t=532233842-9f939254c8b2b5341c263b3
> ec6e0cd6c-bf&brand=VERSIONTRACKER&s=5>

Godt 750MB - og så anbefaler Apple man tager backup først...men det
gjorde jeg nu ikke.
--
http://bit.ly/daWnEe

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-03-10 11:31

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Godt 750MB - og så anbefaler Apple man tager backup først...men det
> gjorde jeg nu ikke.

eh .. ingen backup ? ... living on the edge are we ?

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 30-03-10 11:59

> eh .. ingen backup ? ... living on the edge are we ?

Gør det da det store om backup'en er en halv time gammel?

Vi bruger vel alle TM.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-03-10 12:12

> Gør det da det store om backup'en er en halv time gammel?
>
> Vi bruger vel alle TM.

det er farligt at generalisere ...

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-03-10 13:06

Den 30/03/10 12.59, Per Rønne skrev:

> Vi bruger vel alle TM.

Nej. Emnet har været diskuteret gentagne gange.

Fra : Steen

Dato : 30-03-10 13:14

> eh .. ingen backup ? ... living on the edge are we ?
>
> /thomas

Njah - jeg har ikke fået hentet en ny disc endnu, men det må jeg hellere
få gjort.
--
http://bit.ly/daWnEe

Fra : Glenn

Dato : 30-03-10 14:35

Steen wrote:

> Njah - jeg har ikke fået hentet en ny disc endnu, men det må jeg hellere
> få gjort.

Hej Steen

Hvor kan man hente en ny Mac OS X fra?

Glenn

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-03-10 14:54

Glenn <nomail@xx.dk> wrote:

> Hej Steen
>
> Hvor kan man hente en ny Mac OS X fra?

den kan vel købes i Humac, Elpehuset, Fona eller online på Apple Store ?

/thomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 30-03-10 15:03

Glenn <nomail@xx.dk> wrote:

> Hej Steen
>
> Hvor kan man hente en ny Mac OS X fra?

Den nye "disc" er nok en ekstern harddisk til backup.

Opdateringen får man ved at køre "Softwareopdatering" fra æblemenuen.

Fra : Steen

Dato : 30-03-10 16:33

> Den nye "disc" er nok en ekstern harddisk til backup.

Lige præcis. Mac OS følger jo med maskinen
Jeg har vist ikke ét eneste stykke software på maskinen, der ikke er
"autoriseret".

--
http://bit.ly/daWnEe

Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-03-10 12:10

Jeg hentede opdateringen via softwareopdatering.
Opdateringen satte default farveprofil på skærmen.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 31-03-10 11:07

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Kan downloades ifølge versiontracker.
>
> <http://ct.versiontracker.com/clicks?t=532233842-9f939254c8b2b5341c263b3
> ec6e0cd6c-bf&brand=VERSIONTRACKER&s=5>

Hvad vil opdateringen gøre af godt (og evt. skidt) for min computer, som
jeg ikke har med 10.6.2?
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-03-10 11:29

Ove Steen Smidt <ovesteensmidt@me.com> wrote:

> Hvad vil opdateringen gøre af godt (og evt. skidt) for min computer, som
> jeg ikke har med 10.6.2?

Med mindre du bruger software som du ved _ikke_ vil virke med 10.6.3 så
vil jeg anbefale at du opdaterer ... især fordi der er en masse
sikkerheds fixes (se det sidste link)

http://www.macworld.com/article/150143/2010/03/inside1063.html

http://support.apple.com/kb/HT4014

http://support.apple.com/kb/HT4077