BluePhoneElite 2...tekst(SMS)
Fra : Morten Lind

Dato : 30-03-10 06:21

Er det to et halvt eller et et halvt år, jeg har haft iPhone3G?

I hvert fald er det åbenbart stadig kun ind- & udgående opkald, og ikke
tekstbeskeder(SMS), der understøttes.

Har nogle af jer kunnet kringle at få BluePhoneElite2 til at sende
SMS´er gennem iPhone?

M.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-03-10 06:50

> [...]
> tekstbeskeder(SMS), der understøttes.
>
> Har nogle af jer kunnet kringle at få BluePhoneElite2 til at sende

Nu kender jeg ikke BluePhoneElite2, men jeg har aldrig haft problemer
med at sende eller modtage SMS.

Jeg bruger 3 med et kombineret 3Boost29 + Surf abonnement. Den
førstnævnte pakke koster 29 om måneden den sidstnævnte 79, i alt 79 da
de første 29 går igen i de 79 ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 30-03-10 08:20

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> Jeg bruger 3 med et kombineret 3Boost29 + Surf abonnement. Den
> førstnævnte pakke koster 29 om måneden den sidstnævnte 79, i alt 79 da

Øh...BluePhoneElite2 er et stykke software, der fra computeren
Bluetooh´er mange telefonmodeller, så man bl.a. kan skrive SMS´er på
computerens tastatur.

Iphone har altid kunnet sende SMS´er.

M.

Fra : jagge

Dato : 30-03-10 15:01

> Har nogle af jer kunnet kringle at få BluePhoneElite2 til at sende
> SMS´er gennem iPhone?

Det et en fanstastisk ide, men en SKOD implementering af
bluephoneeilite. Kunne heller ikke få det til at virke og det var fyldt
med bugs.

MVH

Jakob

Fra : Martin

Dato : 30-03-10 17:21

On 30-03-2010 07:21, Morten Lind wrote:
> [...]
> tekstbeskeder(SMS), der understøttes.
>
> Har nogle af jer kunnet kringle at få BluePhoneElite2 til at sende

På deres egen hjemmeside skriver de

Text Messages
Phone lacks required features.
[Phone lacks required features.]

Support for this feature is not possible.
Limitations of the iPhone make it impossible for us to support SMS over
Bluetooth.

Faktisk er der ikke særlig meget der er supporteret
http://mirasoftware.com/BPE2/phones/

Fra : Morten Lind

Dato : 30-03-10 17:50

Martin <maa@scandesigns.invalid> wrote:

> [...]
> Bluetooth.
>
> Faktisk er der ikke særlig meget der er supporteret

Tak for din indsats, og det vidste jeg godt - jeg håbede, nogle havde et
cowboytrick

M.