Mobil tlf i Alu. (HTC Legend) antenneforho~
Fra : Martin Nielsen

Dato : 29-03-10 19:23

Hej

Har set at HTC har sendt en ny mobil på market med et alu hus.

I den forbindelse er jeg kommet til at tænke på om en mobil i metalhus har
lige så gode modtage og sende egenskaber som en i plast?

Det lader til at antennen sidder i et batteri dækslet, der er i plast.
Forbindelsen til dækslet, og dermed antennen, sker gennem 2 ledende metal
clips.
Kan sådanne clips godt "lede" HF signal også om fx 3år (når de er fyldt med
lommer uld osv)???

På forhånd tak,

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-10 19:30

"Martin Nielsen" <m_76_nielsenremove@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> clips.
> Kan sådanne clips godt "lede" HF signal også om fx 3år (når de er fyldt

Såvidt jeg husker det var det lavet i stil med det på min gamle nokia 3210,
så mon ikke det er ok

Kasper

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-04-10 16:07

Den 29-03-2010 20:29, Kasper skrev:

> "Martin Nielsen"<m_76_nielsenremove@hotmail.com> wrote in message

> Såvidt jeg husker det var det lavet i stil med det på min gamle nokia 3210,
> så mon ikke det er ok
>
> Kasper

3210 var lavet af plastik.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Willy Hansen

Dato : 29-03-10 21:18

On 29 Mar., 20:29, "Kasper" <Tjae> wrote:
> "Martin Nielsen" <m_76_nielsenrem...@hotmail.com> wrote in message

> S vidt jeg husker det var det lavet i stil med det p min gamle nokia 3210,
> s mon ikke det er ok
>
> Kasper

ja.. men skal telefonen holde3 år ? med den hastighed der tilbydes nye
modeller.... ( jvr, tv- reklamerne) så skal man jo skifte mindst hvert
halve eller kvarte... ( er godt nok glad for min nokia 3210, og har
ikke tænkt at skifte - den kan det jeg skal bruge)

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-10 14:48

"Willy Hansen" <oz.5p1w@gmail.com> wrote in message
> [...]

halve eller kvarte... ( er godt nok glad for min nokia 3210, og har
ikke tænkt at skifte - den kan det jeg skal bruge)

Har du fået den udbygget med vibrator? :)

Kan huske jeg fik lavet det.. hvis du er interasseret har jeg stadig
vibratoren liggende, den passer lige i.. men du skal have et datakabel for
at enable funktionen i softwaren

Kasper