MS Windows
briani 27239
lave genoprettelsespunkt i Win7
Fra : Kate

Dato : 29-03-10 21:12

I WinXP kunne jeg selv lave et genoprettelsespunkt, hvis jeg f.eks.
hentede programmer hvor jeg gerne ville sikre mig ikke at få den til at
dø efterfølgende.
I Win7 kan jeg godt finde et genoprettelsespunkt som win selv har
lavet, men kan nogen hjælpe mig til at oprette et selv?

--
Kate

gerne ældre.

Fra : emjeppesen

Dato : 29-03-10 21:38

Kate skrev:

>I Win7 kan jeg godt finde et genoprettelsespunkt som win selv har
>lavet, men kan nogen hjælpe mig til at oprette et selv?

Egenskab for system-fanebladet systembeskyttelse.

Det er ellers ret let at skrive "gendannelse" i søgefeltetm så dukker
svaret op af sig selv

Hilsen emj

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 29-03-10 23:41

Den 29-03-2010 22:38, emjeppesen skrev:

> Det er ellers ret let at skrive "gendannelse" i søgefeltetm så dukker
> svaret op af sig selv

Hvilket jeg synes er en ret fed ting i Win 7 i forhold til XP.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Kate

Dato : 30-03-10 09:33

emjeppesen <emj@> wrote in

> Egenskab for system-fanebladet systembeskyttelse.
>
> Det er ellers ret let at skrive "gendannelse" i søgefeltetm så dukker
> svaret op af sig selv

Ok. Det må så være fordi jeg har skrevet genoprettelse i stedet for
gendannelse, for det kom ikke frem når jeg søgte. Men tak.

--
Kate

gerne ældre.