Cinergy C HD
Fra : Henrik

Dato : 29-03-10 15:43

Hej

Jeg har tidligere købt dette kort til modtagelse af Stofa digitale
kanaler uden et Cinergy addon:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=cinergy+C+HD&sp=all&pid=404380

da jeg tænkte at addon'et nok ikke var nødvendig. Forkert.

Nu står jeg og skal måske bruge zaptor kort til digitale pakker.
Jeg kan købe dette produkt, men desværre har jeg ikke flere ledige pci
slots i pc'en.

Hvad gør man så? Kan man købe et eksternt addon, som virker med dette
dvb-c kort?

mvh Henrik

Fra : Mads

Dato : 29-03-10 23:02

On Mon, 29 Mar 2010 16:42:56 +0200, Henrik <xxx@xxx.com> wrote:

> [...]
>slots i pc'en.
>
>Hvad gør man så? Kan man købe et eksternt addon, som virker med dette

Den kan bare ligge løst. Den kræver ikke en PCI slot. Den kan bare
sidde i sådan et med den blanke plasticplade der passer i
udformningen.

Du kan såmænd placere den tapet fast uden på kabinettet hvis du har
lyst til det. Bare kablet fra den kan nå ind til Cinergy
kortet.

mvh Mads