Erfaringer med Callme.dk?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 29-03-10 14:57

Hej

Ved I hvordan callme's dækning er i Danmark?

Har I ellers nogle gode/dårlige erfaringer med dette selvskab?

Mvh
Anders

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-03-10 15:36

Anders T. Nielsen formulerede mandag:
> Hej
>
> Ved I hvordan callme's dækning er i Danmark?
>
> Har I ellers nogle gode/dårlige erfaringer med dette selvskab?

Hold dig langt væk. Enkelte har ikke oplevet dem fra deres
sædvanlige dårlige side, men vi er mange der har haft penge
eller telefoner i klemme. Det er trist da det er dem der har de
billigeste priser på de nye telefoner. Telmore er nok det selskab
jeg har bedst erfaring med.
Jeg er aldrig kommet så langt med Callme at jeg har prøvet deres
dækning, så der er jeg uden erfaring.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Frank Damgaard

Dato : 29-03-10 16:28

Andersen [3650] wrote:
> [...]
> jeg har bedst erfaring med.
> Jeg er aldrig kommet så langt med Callme at jeg har prøvet deres

CallMe bruger jo de andre udbydere, dvs. Telia , TDC,...
så dækning er som det anvendte net.

Nye abonnementer er vist kun Telia-net , men ældre abo's
kan godt være f.eks. TDC.

Telia købte jo CallMe (hed tidligere Debitel).
Se http://callme.dk/om-call-me/organisation/

Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-03-10 21:59

Frank Damgaard formulerede mandag:
> Telia købte jo CallMe (hed tidligere Debitel).
> Se http://callme.dk/om-call-me/organisation/

Telia er da også blandt flokkens sorte får.

Fra : Anders

Dato : 08-04-10 16:18

"Frank Damgaard" <frank_news@milpent.dk> skrev i en meddelelse
Andersen [3650] wrote:
> [...]

Nye abonnementer er vist kun Telia-net , men ældre abo's
kan godt være f.eks. TDC.

Telia købte jo CallMe (hed tidligere Debitel).

Kan kun støtte mig til dine udtalelser.

Man bliver bondefanget, også selvom mar har betalt sin mobil.

De sender regninger om at man skal betale xx antal kr.
Og betaler man ikke, så bliver man sendt til inkasso.

Og deres (elendige) kundeservice er en by i Rusland.

Så hold dig LANGT VÆK fra Call Me., så giv hellere et par kr. mere og køb
mobilen et andet sted.

Fra : BorreBoy

Dato : 01-04-10 07:31

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Ved I hvordan callme's dækning er i Danmark?
>
> Har I ellers nogle gode/dårlige erfaringer med dette selvskab?

Hvis du skal have en billig telefon og et skuffeabonnement, så er de
glimrende.

Skal du have et godt teleselskab, så kig på Happiimobil eller Unotel