Brænde CD med iTunes
Fra : Steen

Dato : 29-03-10 10:24

Nu kan jeg pludseligt ikke finde punktet, hvor man laver en CD med
iTunes. Er det virkeligt forsvundet?
--
http://bit.ly/daWnEe

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-03-10 10:27

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Nu kan jeg pludseligt ikke finde punktet, hvor man laver en CD med
> iTunes. Er det virkeligt forsvundet?

nix .. men du skal lave en playliste først. Vælg den og du får mulighed
for at brænde den.

/thomas

Fra : Steen

Dato : 29-03-10 10:53

> nix .. men du skal lave en playliste først. Vælg den og du får mulighed
> for at brænde den.
>
> /thomas

Nåeh, det var sådan jeg havde gjort før (?).
Skulle lige lave en Joe Bonamassa til dytten - kan anbefales...
--
http://bit.ly/daWnEe