God restaurant i København? :)
Fra : Carsten Stage

Dato : 28-03-10 10:36

Dagens spørgsmål var:

"Er der nogen, der kan anbefale en god restaurant i København? :)

Det må gerne være én, der har lidt forskelligt at byde på, det skal fx ikke
udelukkende være kinesisk, italiensk, fransk eller mexicansk. Gerne et lidt
varieret menukort med både pastaretter, fisk, oksekød og salater."

Det er unge mennesker der spørger - indspark imødeses...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-03-10 21:38

Carsten Stage skrev den 28-03-2010 11:35:
> [...]
> et lidt varieret menukort med både pastaretter, fisk, oksekød og salater."

hmmmm, den klassiske kommentar er vel noget i retning af, at jo mere
varieret et menukort (forskellige landes køkkener) er, desto mindre god
er den enkelte ret (det er ret svært at have en lager af friske gode
råvarer til alverdens køkkener og samtidig have en rentabel virksomhed).

Ved restaurantbesøg ender man alligevel kun med at spise en ret hhv.
menu, hvorfor man ligeså godt hjemmefra kan foretage den grove sortering
i hvilke retter man ikke ønsker hhv. netop ønsker.

Lige netop det italienske køkken har netop både pastaretter, fisk,
oksekød og salater......så hvorfor ikke italiensk og virkelig dykke ned
i den variation det italienske køkken byder på.

Jeg har været 2 gange på L'Altro og har været ganske tilfreds.
Ligeledes Casa d'Antino har jeg besøgt 2 gange og været ganske tilfreds.
Om det sprænger de unge menneskers budget ved jeg ikke, men godt det er det.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til