blandt weekendens stak af reklameaviser
Fra : Armand

Dato : 28-03-10 18:39

<http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20100328.p.Sportssolbriller_til_damer_og_herrer>
20-kroners sports-solbriller med 'lige' stænger (sandsynligvis) velegnet
til hjelm-brug!

--
Armand.

Fra : Christian Stidsen

Dato : 28-03-10 20:35

> <http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20100328.p.Sportssolbriller_til_damer_og_herrer>
> 20-kroners sports-solbriller med 'lige' stænger (sandsynligvis) velegnet
> til hjelm-brug!

En alm. solbrille til den pris tror jeg ikke jeg ville bruge til mc-kørsel
ene og alene af den grund, at jeg om sommeren ynder at køre med visiret
åbent når jeg har solbriller på - og en billig brille tror jeg ikke kan
klare ret mange slag så som humlebier o.l.
- et par alm. billige sikkerhedsbriller tror jeg derimod kan klare en hel
del mere, og de koster ikke voldsomt meget mere.
Se f.eks. http://biro.dk/_da-DK963/?shop.mode=pSearch

M.v.h.

Christian
--
FZS600

Fra : Armand

Dato : 18-05-10 13:36

Christian Stidsen skrev:

> [...]
> - et par alm. billige sikkerhedsbriller tror jeg derimod kan klare en
> hel del mere, og de koster ikke voldsomt meget mere.

Lidt sent svar :
Nu er det svært at påvise, men mon ikke slige sportsbriller netop ér af
plast (polycarbonat) :-/

At den gamle tråd lige fangede mig igen da jeg kom forbi den, skyldes at
mine kørebriller (til bilen) har knækket den ene arm; men min
net-indkøbsassistent har lige fået et par polaroid ditto hjem til mig
til sølle 100,-kr ind af døren, og belært af de forrige er disse med
temmeligt rette arme der tillige er flade så de også er velegnede til
hjelmbrug!

--
Armand.

Fra : René

Dato : 28-03-10 20:50

> [...]
> 20-kroners sports-solbriller med 'lige' stænger (sandsynligvis) velegnet

skal vi nu til og ha spam i denne gruppe???
--
Biker hilsen Rene Rasmussen
NO CLUB NO RULES

Fra : Armand

Dato : 28-03-10 22:15

René skrev:

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen

Aarrrh!
Der plejer nu nok at falde et billigt dit eller dat -indlæg ind i rækken
uden at der hidtil har været noget brok over det. Lidl er forøvrigt
overrepresenteret i den forbindelse!

Faktisk er grunden til at jeg reflekterer på lige dén detalje blandt
weekendens hundredevis af tilbuds-sider, at der indenfor det seneste års
tid netop hár været en tråd om emnet. Konklusionen dengang var at
billige beskyttelses-briller fra industrien, med sværtning/farvning, var
det fornuftigste køb til hjelmbrug - Dette især p.g.a. prisen men også
den kendsgerning at mange sikkerhedsbriller ikke har bøjler der går
hårdt ned bag ørerne og derfor er til at af/på -sætte med hjelmen på
krydderen. Og ovenstående matcher faktisk begge disse kvaliteter til fulde!
Kunne måske have fisket den gamle tråd og lagt indlægget som kommentar
til dén, men orkede det ikke for dén simple meddelese :-|

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-10 01:54

Den havde jeg godt nok ikke set komme

Hold da helt op , hvor snæversynet kan man dog være , hvis man ser et godt
tilbud som andre kunne få glæde af men skal holde det hemmeligt , så

Rene tror du ikke du skulle ud og køre en tur

PE

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 29-03-10 16:10

Helt enig ...
Tilbud der ligner udstyr m.m. er sgu velkomne her hos undertegnede. Der er
jo mange der har "Nej tak til reklamer" på postkassen, og derfor ikke ser
disse.
John Senius-Jørgensen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-03-10 22:19

Den 29-03-2010 02:53, P.E. skrev:
> [...]
>

> Rene tror du ikke du skulle ud og køre en tur

.... +1

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld