MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slette personlig oplysninger i Vista ?
Fra : Jan Hansen

Dato : 28-03-10 00:47

Hej gruppe,

Jeg har fået solgt min bærbare hvor Vista er installeret. Køber vil gerne
beholde den Vista der ligger på den, da hun tilsyneladende ikke gider at
re-installere !

Hvordan kan jeg slette alle mine egne oplysninger, så hun overtager en lap
med en nogenlunde "ren" udgave af Vista ?

Jeg har slettet en stor del af de programmer der ligger på den via
"programmer og funktioner"

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-03-10 06:29

"Jan Hansen" <> skrev i meddelelsen ...
> [...]
> lap med en nogenlunde "ren" udgave af Vista ?
>
> Jeg har slettet en stor del af de programmer der ligger på den via
Jeg vil aldrig vidre give en maskine, hvor jeg blot havde ryddet op og
slettet
mig selv som bruger. Der skal en ny installering til.

mvh
Henning

Fra : Jan Hansen

Dato : 29-03-10 02:15

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i meddelelsen

> Jeg vil aldrig vidre give en maskine, hvor jeg blot havde ryddet op og
> slettet
> mig selv som bruger. Der skal en ny installering til.

du har ret og det blev det også til