MS Windows
briani 27239
Den rigtige gruppe??
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 27-03-10 10:04

Jeg ved ikke helt om det er den rigtige gruppe, men her til morgen da min
nabo åbnede sin pc, kom der en lille boks frem med besked og med en gul
advarsestrekant:

Monitor: Invalid license ID. Hvad kan dette betyde, lovede at ville spørge
alle I kloge folk her!!

Undskyld hvis forkert gruppe

På forhånd mange tak

Mvh Ingrid

Fra : Ole C

Dato : 27-03-10 10:34

Ingrid Bitsch skrev blandt andet:

> [...]
> med en gul advarsestrekant:
>
> Monitor: Invalid license ID. Hvad kan dette betyde, lovede at ville

Hm - måske der er bedre muligheder for svar i dk.edb.hardware.skaerm, men i
øvrigt er der mange hits på Google på fejlmeddelelsen, som tilsyneladende er
et Acer-problem.
En løsning på problemet er denne:
"If your pc or laptop is an Acer, it is your eRecovery software causing the
'Monitor-Invalid License ID' message on startup. Same thing was happening
to a laptop I did a fix on. Took me 3 days to work out how to fix it.
All you need to do is rename the monitor.exe which is located in C:/program
files/acer/eRecovery
I just named it 'recovery' and it worked fine."

--
vh
Ole C

Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 27-03-10 17:36

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> C:/program files/acer/eRecovery
> I just named it 'recovery' and it worked fine."

Mange tak for tippet
mvh Ingrid