langsom iPhone wifi
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 27-03-10 19:46

Mystisk: Med min Linksys trådløse router går det fint.
Men med Zyxel i sommerhuset er hastigheden i bund selvom der her er mere
end dobbelt så hurtigt som hjemme.

Mac'en er der ingen problemer med, kun iPhonen (3GS)

--har googlet uden at finde klart svar.

Er der nogen her med ideer?

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Martin Bech

Dato : 28-03-10 21:51

In article <1jg12sj.1r7haap1ls7ueiN%ammentorpx@yzmac.com>,
ammentorpx@yzmac.com (Martin Ammentorp) wrote:

> Mac'en er der ingen problemer med, kun iPhonen (3GS)

Har ikke en løsning, men jeg oplever præcist det samme med min
Zyxel-router fra Cybercity/Telenor. Jeg har prøvet at ændre nogle
parametre som foreslået i diverse fora, men det har ikke hjulpet. Nu har
jeg sat en ekstra Netgear router på mit netværk, og nu fungerer wifi
fint.
--
Venlig hilsen / Best regards

Martin Bech
Mail: post@FornavnEfternavn.dk / post@FirstnameLastname.dk

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 28-03-10 21:55

Martin Bech <post@FornavnEfternavn.dk> writes:

> [...]
> parametre som foreslået i diverse fora, men det har ikke hjulpet. Nu har
> jeg sat en ekstra Netgear router på mit netværk, og nu fungerer wifi

Jeg har samme problem. Noget udstyr nægter at snakke med min ZyXel
P2602, men har ingen problemer med hverken Linksys eller Apple
baserne.

--
Thomas Bjorn Andersen - Quis custodiet ipsos custodes?
+++ATH