Billeder fra Bakkeåbningen 2010
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-03-10 02:30

Hej allesammen.

Så er nogle af Bakkeåbningsbillederne klar.
I finder dem her:
http://picasaweb.google.dk/AragornDK/250310Bakkeabning?feat=directlink

Resten følger en af de nærmeste dage, da jeg p.t. slås med en museskade
og derfor skal passe lidt på skroget.

Venlig hilsen

Aragorn.

Fra : S.B.

Dato : 27-03-10 09:25

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://picasaweb.google.dk/AragornDK/250310Bakkeabning?feat=directlink
>
> Resten følger en af de nærmeste dage, da jeg p.t. slås med en museskade og

Hende pigen på billede nr. 15 - hun er da godt nok dejlig naturlig køn
Nå, det var motorcykler jeg skulle kigge på - hopper tilbage til albummet
igen

Søren

Fra : Armand

Dato : 27-03-10 18:10

S.B. skrev:
> [...]
>>
> Hende pigen på billede nr. 15 - hun er da godt nok dejlig naturlig køn
> Nå, det var motorcykler jeg skulle kigge på - hopper tilbage til albummet

Kunne du ikke dy dig?
EN har stjålet billedet så det nu er væk :-/

--
Armand.

Fra : Grunnet

Dato : 27-03-10 18:53

> Kunne du ikke dy dig?
> EN har stjålet billedet så det nu er væk :-/
>
> --
> Armand.

Nej! hun er der endnu, linket er bare blevet ændret
<http://picasaweb.google.dk/AragornDK/250310BakkeabningOlympusE420Kamera#>

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

Fra : Armand

Dato : 27-03-10 19:32

Grunnet skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen

> Nej! hun er der endnu, linket er bare blevet ændret
> <http://picasaweb.google.dk/AragornDK/250310BakkeabningOlympusE420Kamera#>

OK. Nu ser jeg hende.
Er det et ægteskabstilbud? Ifald skulle gruppen vel nok kunne støve
hende op

--
Armand.