Gammel MC ved Bakkeåbning
Fra : Ukendt

Dato : 26-03-10 17:12

På gridden, i allerforreste række holdt en gammel motorcykel, jeg vurderer
den til at være fra 20erne eller deromkring. Jeg fik desværre ikke taget
billeder af den, og har også glemt navnet på den (ikke et mærke der er kendt
i vore dage)
Er der nogen, der lige kan sige, hvad det er for en?
Min makker kan huske at han har set den før, i forbindelse med Skagenløbet,
og mener det skulle være en tandlæge, der kører på den.

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-03-10 17:31

On Fri, 26 Mar 2010 17:11:33 +0100, "Ole Axelsen" <oleaxelsen ( a )
stenstrupmail.dk> wrote:

Hej.

>Er der nogen, der lige kan sige, hvad det er for en?
>Min makker kan huske at han har set den før, i forbindelse med Skagenløbet,
>og mener det skulle være en tandlæge, der kører på den.

Det er formentlig en Endurance af engelsk oprindelse.
Det er den eneste i verden der kører.
Englænderne påstår de har en der er næsten komplet

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-03-10 22:28

On Fri, 26 Mar 2010 17:11:33 +0100, "Ole Axelsen" <oleaxelsen ( a )
stenstrupmail.dk> wrote:

Hej.

>Er der nogen, der lige kan sige, hvad det er for en?
>Min makker kan huske at han har set den før, i forbindelse med Skagenløbet,
>og mener det skulle være en tandlæge, der kører på den.

Hvis det er den jeg mener er nummerpladen

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-03-10 22:31

On Fri, 26 Mar 2010 17:11:33 +0100, "Ole Axelsen" <oleaxelsen ( a )
stenstrupmail.dk> wrote:

Hej.

>Er der nogen, der lige kan sige, hvad det er for en?
>Min makker kan huske at han har set den før, i forbindelse med Skagenløbet,
>og mener det skulle være en tandlæge, der kører på den.

Hvis det er den jeg mener er nummerpladen hvis med et rødt K og i sort
466.
Altså K 466

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Big Mumi

Dato : 26-03-10 23:36

http://www.youtube.com/watch?v=RfeoTf0w7kc

--
Venlig hilsen / Mit freundlichen Grüßen / Best Regards.
Carsten Hansen.

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-03-10 23:47

On Fri, 26 Mar 2010 23:35:41 +0100, "Big Mumi" <bigmumi@oncable.dk>
wrote:

Hej.

>http://www.youtube.com/watch?v=RfeoTf0w7kc

Nemli' den.
Hvor fin.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : GSX 750

Dato : 27-03-10 13:19

> On Fri, 26 Mar 2010 23:35:41 +0100, "Big Mumi" <bigmumi@oncable.dk>
> wrote:
>
> Hej.

> Nemli' den.
> Hvor fin.

Ja og den lyder helt fantastisk. Bang bang bulder brag :)
Mvh
Jarl

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-10 09:25

> [...]
> stenstrupmail.dk> wrote:
>
> Hej.

> Hvis det er den jeg mener er nummerpladen hvis med et rødt K og i sort

Bingo.

En søgning på nummeret, på biltorvet frembringer følgende:

Type: Motorcykel
Betegnelse: ENDURANCE
Stelnummer: A4439
Indregistreret til formål: Privat personkørsel
Dato for 1. indregistrering: 31-12-1919
Dato for seneste ind-/omregistreret: 20-05-1998
Dato for seneste afregistrering: (ingen)
Dato for seneste godkendelse ved syn:
(inkluderer oplysninger fra alle synsteder) 10-05-1990

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-03-10 01:48

Ole Axelsen skrev:
> [...]
> Min makker kan huske at han har set den før, i forbindelse med
> Skagenløbet, og mener det skulle være en tandlæge, der kører på den.

Hej Ole.

Jeg kender ikke ejeren, men her er et par billeder af den herlige gamle
sag - billederne af Endurance-motorcyklen befinder sig cirka midt på siden:
http://www.bmwmc.dk/images/310809_Bakkelukning/indeks.htm

Venlig hilsen

Aragorn. Totalt glad i låget efter en dejlig bakkeåbningstur med
vennerne.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-03-10 07:00

Aragorn Elessar udtrykte præcist:

> [...]
> billederne af Endurance-motorcyklen befinder sig cirka midt på siden:

Gennemførte ejeren turen med den "hjelm" på; lige bag ved
æggeskallerne?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : GSX 750

Dato : 27-03-10 13:20

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Aragorn Elessar udtrykte præcist:

> Gennemførte ejeren turen med den "hjelm" på; lige bag ved æggeskallerne?

Ja :) Ved dog ikke om han tog hele vejen til bakken.
Mvh
Jarl

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-03-10 13:41

GSX 750:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Ja :) Ved dog ikke om han tog hele vejen til bakken.

Ok tak

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 27-03-10 18:07

Aragorn Elessar skrev:

> Jeg kender ikke ejeren, men her er et par billeder af den herlige gamle
> sag - billederne af Endurance-motorcyklen befinder sig cirka midt på siden:
> http://www.bmwmc.dk/images/310809_Bakkelukning/indeks.htm

Hæ! :
<http://www.bmwmc.dk/images/310809_Bakkelukning/pages/247.htm>

--
Armand.

Fra : Christian Stidsen

Dato : 27-03-10 19:01

> Hæ! :
> <http://www.bmwmc.dk/images/310809_Bakkelukning/pages/247.htm>

Der var også en Goldwing med sidevogn og trailer - alt i samme guld-lignende
farve.
- og så en pocketbike i matchende farve parkeret på forenden af traileren!

Christian