MS Windows
briani 27239
CRT Tv pc emulator
Fra : Henrik

Dato : 26-03-10 10:21

Hej

Jeg har en del gamle vhs bånd med optagelser, som pga. signalstøj
(dårlige amerikanske modtagerforhold og 80er NTSC støj) ikke egner sig
til at blive afspillet på super moderne tv som lcd, plasma osv. Jeg har
prøvet at redigere og fjerne støj, men det viser sig at være meget
vanskeligt.
Det bedste er nok at bruge et godt gammeldags crt tv når disse bånd skal
afspilles.

Desværre har jeg jo for længst skiftet til lcd tv og ejer ikke mere et
crt tv.

Jeg har jo en pc, så jeg kom til at tænke...Mon der findes windows pc
crt tv emulatorer, som kan bruges på windows pc?

Nogen bud på dette?

mvh Henrik

Fra : Rado

Dato : 26-03-10 11:19

On Fri, 26 Mar 2010 10:21:10 +0100, Henrik <xxx@xxx.com> wrote:

> [...]
>vanskeligt.
>Det bedste er nok at bruge et godt gammeldags crt tv når disse bånd skal

Har du prøvet at overspille dem fra VCR til en DVD optager? Har selv
gjort dette med et NTSC bånd og det blev rimeligt godt.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Henrik

Dato : 27-03-10 15:50

Rado skrev:

> [...]
>

> --
> Rado
>
> Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
Ja, med en sony dvd optager.