Fødder til iPhone
Fra : Steen

Dato : 26-03-10 16:16

Den er da sød: http://www.movie-peg.com/
Faktisk kunne jeg godt bruge sådan en i bilen...tror jeg.
Jeg er lidt lunken overfor at skulle have en sugekop på forruden.
Hvad gør I andre motoriserede iPhone-ejere?

Fra : Ole V Jensen

Dato : 26-03-10 20:14

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Den er da sød: http://www.movie-peg.com/
> Faktisk kunne jeg godt bruge sådan en i bilen...tror jeg.
> Jeg er lidt lunken overfor at skulle have en sugekop på forruden.
> Hvad gør I andre motoriserede iPhone-ejere?

Jeg tror ikke den er stabil nok til at kunne bruges i bilen.

Fra : J.K.A

Dato : 26-03-10 14:29

On 26 Mar., 20:14, n...@available.dk (Ole V Jensen) wrote:

> Jeg tror ikke den er stabil nok til at kunne bruges i bilen.

Jeg har invisteret i følgende, og kan varmt anbefale den. Den høre
godtnik til i den dyere ende, men er alle pengene værd...
http://store.apple.com/dk/product/TX529?mco=MTM3NTEyNTY

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-03-10 23:40

> [...]

> Jeg er lidt lunken overfor at skulle have en sugekop på forruden.
> Hvad gør I andre motoriserede iPhone-ejere?

Helt generelt er jeg ikke meget for GPS'er i forruden. Dels tager det
udsynet. Dels kører jeg Peugeot, og der er 2 meter hen til forruden, så
det er umuligt at betjene GPS'en og næsten umuligt at aflæse den.
Svenske Brodit laver nogle ret lækre holdere til alle biler (stort set)
og alle GPS'er incl. iPhone. Jeg tror, det er de samme, Peugeot sælger
som originalt tilbehør som mobilholdere. Dem har jeg været meget glad
for, men de er ikke billige. Man skal købe to halvdele, der typisk
koster kr. 325,- pr. stk. Man kan dog nøjes med at købe den halvdel, der
passer til bilen, og så klistre den runde skive, der normalt følger med
en GPS, på den. Så kan man sætte sugekopholderen fast på den.
Jeg har købt Tomtom navigation til iPhone og den originale
Tomtom Car Kit holder. I min nye Peugeot er der en smal aflæggehylde
lige under ventilationsdyserne. Inde i den hylde har jeg klistret før
omtalte runde plade fast oppe på "loftet". Så har jeg drejet sugekoppen
opad på Tomtom Car Kit. Den sidder jo på et kugleled. Sugekoppen er så
suget fast på den runde plade inde i den smalle hylde. Så sidder min
iPhone tæt på lige foran og lidt under ventilationsdyserne i midten. Jeg
var lige ved at skrive, at det er helt gratis, men Tomtom Car Kit er jo
ikke helt billigt
--
Henrik Münster
Esbjerg