Min N95 8GB - Min bare r.. !
Fra : Jan Hansen

Dato : 24-03-10 20:20

Har sendt nogle skriblerier lidt længere nede ,om mit problem med nul
virkende USB.

Afleverede så min mobil til en forhandler. Han mente at en opgradering via
nyt firmware osv ville løse mit problem.
Ja godaw do !! Var inde og hente den i dag. Han nu prøvede med 3 forskellige
pc, 2 forskellige kabler. Ingen forbindelse via USB. Kan godt se at den har
fået et nyt firmaware 31.0.015 - 07.11.08

Har installeret den back-up, jeg lavde inden jeg afleverede den ( via
Bluetooth ) , måske ikke så smart, uanset hvad er den nu gået totalt død.
Jeg kan sgu ikke engang bruge telefonen til at ringe med. Får med. ved
opstart : "Telefonen kunne tændes. Kontakt forhandleren" .

Jeg er fandme træt af det pis !

Fra : Jan Hansen

Dato : 24-03-10 23:03

Den der kan give mig et tip om hvordan jeg får USB til at virke imellem pc
og mobil ; får 200 kr cash via net-bank eller cash !

Jeg er desperat og meget meget sur De 200 bob er alvorligt ment.

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 25-03-10 06:24

Jan Hansen skrev:
> Den der kan give mig et tip om hvordan jeg får USB til at virke imellem
> pc og mobil ; får 200 kr cash via net-bank eller cash !
>
> Jeg er desperat og meget meget sur De 200 bob er alvorligt ment.

Det lyder næsten som om det er et mere mekanisk problem.

Mvh.

Rainer

Fra : Jan Hansen

Dato : 25-03-10 19:08

"Rainer Schöbe" <news.rainer@schoebe.eu> skrev i meddelelsen

> Det lyder næsten som om det er et mere mekanisk problem.

Jeps og det er det - ham studen der opgraderede den "glemte" bare at
fortælle det. Istedet bildte han mig ind at den virkede. Så jeg må slippe
yderligere 300 kr. for at få ordnet USB-stikket. Det er ikke et software
problem.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 25-03-10 20:44

"Jan Hansen" <ingen@ingen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> yderligere 300 kr. for at få ordnet USB-stikket. Det er ikke et software

og det sjove er... at det ikke engang er nyeste firmware han har lagt i
den... er livet ikke bare skønt indimellem :)

Fra : Jan Hansen

Dato : 26-03-10 01:26

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i meddelelsen

> "Jan Hansen" <ingen@ingen.dk> skrev i en meddelelse

> og det sjove er... at det ikke engang er nyeste firmware han har lagt i

nix. det har du ret i. det skal man ikke være professor til at finde ud af

hér er hans svar forøvrigt på ,et mildt brokkeri, over at USB stadig ikke
virker :

"Vi har installeret et nyere firmware på din telefon, men vi har brugt FBUS
kable. Hvis du ikke kan få forbindelse mellem PC og telefonen så der er fejl
i usb stikket på telefonen. Du kan sende telefonen til Nokia service hvis du
har den købes kvittering"

det kunne han jo ligesom sige til mig i butikken, da jeg jo kom for at få
USB til at virke ...oh boy