Refleksbånd eller?
Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 26-03-10 06:22

Hej alle.

Jeg er på udkig efter sådan noget refleksbånd/staferrringer/whatever det
nu hedder til at sætte i en tynd stribe på kanten af fælgene, ligsom
f.eks. en nyere R6'er er født med.

Hvad hedder dette bånd, og hvor kan det købes?

Mvh

Kasper

Fra : PMH

Dato : 26-03-10 06:38

"Kasper Nordal Lund" <fake@usenet.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> f.eks. en nyere R6'er er født med.
>
> Hvad hedder dette bånd, og hvor kan det købes?

De hedder rimstripes, og kan købes hos de fleste mc forhandlere,
og dem som handler med mc udstyr.
De findes i flere forskellige modeller.

Jeg har flere gange monteret nogle man køber i en rulle, hvor der
er nok til 2 stk. 17" hjul.
Det koster ca. 150,- for en rulle, og der er et lille stykke værktøj
med, som man sætter rimstripen ind i, og holder på fælgen når man
monterer det, så holder det den samme afstand hele vejen rundt.
Meget let at montere, det tager ikke over 5 min. pr. side.

PMH

Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 27-03-10 13:16

PMH wrote:
> [...]
> monterer det, så holder det den samme afstand hele vejen rundt.
> Meget let at montere, det tager ikke over 5 min. pr. side.

Tak for info, jeg ser om jeg kan finde nogen.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 28-03-10 00:08

On 26-03-2010 06:21, Kasper Nordal Lund wrote:
> [...]
> f.eks. en nyere R6'er er født med.
>
> Hvad hedder dette bånd, og hvor kan det købes?

Biltema

http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Tilbehor/Falgtape/

Ole Mogensen