Berliner Unterwelten
Fra : carl

Dato : 25-03-10 10:15

Jeg har læst tidligere i denne gruppe at man bør bestille billetter til
Berliner Unterwelten e.V:

http://berliner-unterwelten.de/kontoret.354.9.html#re_41

hvis man vil være sikker på en plads. Men kan det passe at de ikke har en
e-mail? Kunne ikke finde en på hjemmesiden. Er der nogen som har prøvet at
bestille billetter til en af turene hjemmefra?

Man kan iøvrigt vælge 3 ture A,B og C er der nogen som kan anbefale én af
disse eller er de alle 3 lige gode?

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 25-03-10 10:20

carl skrev:
> [...]
> bestille billetter til en af turene hjemmefra?
>
> Man kan iøvrigt vælge 3 ture A,B og C er der nogen som kan anbefale én af

Prøv kontaktformularen på den tyske del af hjemmesiden.

vh
Bjarne

Fra : carl

Dato : 25-03-10 10:30

"Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> wrote in message

> Prøv kontaktformularen på den tyske del af hjemmesiden.
>
> vh
> Bjarne

Takker der er mere info på den tyske version.

Men der er jo mange flere turer:

* Tour 1
* Tour 2
* Tour 3
* Tour B
* Tour C
* Tour D
* Tour E
* Tour F
* Tour M
* Tour O
* Tour S

Nogle erfaringer?

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-03-10 18:44

"carl" <carl@.com> skrev i meddelelsen

> [...]

[8<]

> Takker der er mere info på den tyske version.
>
> Men der er jo mange flere turer:

[8< oversigt]

Mon ikke det er fordi det kun er et begrænset antal ture, hvortil man kan
vælge at gå med en dansktalende guide?

vh
Jan

--