E-mail fra Outlook Mac til Outlook Windows
Fra : Jasper

Dato : 25-03-10 08:23

Min kammerat har lige fået en Mac og har installeret Office til Mac på den.
Jeg har Windows Vista med Microsoft Office på min computer.
Kan han med sin Outlook på sin Mac sende en e-mail til mig, så jeg kan læse
den i min Outlook?
Jasper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-03-10 08:52

Jasper <stapdk@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har Windows Vista med Microsoft Office på min computer.
> Kan han med sin Outlook på sin Mac sende en e-mail til mig, så jeg kan læse

ja ... email er heldigvis stadig underlagt et par generelt accepterede
standarder så mails sendt imellem forskellige systemer kan læses alle
steder.*

/thomas

* med visse forbehold, men ikke noget du nornalt skal bekymre dig om

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-03-10 09:31

> [...]

> Jeg har Windows Vista med Microsoft Office på min computer.
> Kan han med sin Outlook på sin Mac sende en e-mail til mig, så jeg kan læse

Nej, hvis man har en Mac, så kan man kun maile med andre Mac brugere -
og kun hvis i har samme styrestem og 100% ens Mac'er og bor på samme
adresse og er vokset op sammen.

Sådan er det også hvis man har en Linux box - dér kan man dog godt have
forskel skærm monteret, men det virker på det meste af Fyn.

Er man Windows bruger er det en helt anden snak. Her kan man have
forskellig bopæl, men der skal være ligemeget RAM i begge maskiner og de
skal begge være tilsluttet strøm fra Dong - ingen andre selskaber.

Det er nok nemmere at sende et brev.

Ironi kan forekomme enkelte steder. Ironi forståes dog ikke i Hjørring
og nogle steder på Als.

Nej nu stopper jeg.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-03-10 10:46

> Ironi kan forekomme enkelte steder. Ironi forståes dog ikke i Hjørring
> og nogle steder på Als.

det er også slemt visse steder i århus ...

/thomas

Fra : Jasper

Dato : 25-03-10 09:47

Hvem af jer har ret?

Fra : René

Dato : 25-03-10 09:54

"Jasper" <stapdk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem af jer har ret?

Jeg tror roligt du kan regne med at Jespers indlæg er gennemsyret af ironi
så selvfølgelig kan i maile til hinanden.

Hilsen
René