Ny nyhedsgruppe! - RFD RESULT: comp.mobile~
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-03-10 21:23

Til orientering...

Efter nogen tids diskussion er det nu vedtaget at oprette en decideret
iPad nyhedsgruppe under comp.sys hierakiet med navnet
"comp.mobile.ipad". Denne gruppe vil også kunne være af interesse for
danske brugere, når iPad'en kommer i handlen.

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-03-10 13:39

> [...]
> "comp.mobile.ipad". Denne gruppe vil også kunne være af interesse for
> danske brugere, når iPad'en kommer i handlen.

Vi fylder da bare denne gruppe med diskussioner om iPad. Vi taler jo
allerede om iPod, iPhone, AppleTV og alt muligt andet fra Apple
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 25-03-10 14:56

> Vi fylder da bare denne gruppe med diskussioner om iPad. Vi taler jo
> allerede om iPod, iPhone, AppleTV og alt muligt andet fra Apple

Enig

Jeg er da rimelig sikker på, at jeg skal ha´ en iPad, for jeg kan på mit
arbejde ikke rende rundt med en bærbar, og en iPhone er for lille til
det, jeg vil bruge den.

Jeg har brug for tekstbehandling, -udveksling(.pdf/.doc(x), regneark/
-udveksling, database/-udveksling, internet.

Altså har jeg brug for en TimeSystem - som vi brugte i begyndelsen af
1980´erne(papirorganisator) med internet

(Det findes Gudhjælpemig endnu
)))<http://web823.timesystem3.rockenstein.de/index.php?page=21> - i
1980 købte jeg et oksehudslæderomslag til kalenderen - kr.: 2100,00 spir
og den årlige papiropdatering/nye sider kostede kr.: 800,00).

Hvis iPad kan det, er jeg med

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 25-03-10 20:28

Den 25/03/10 14.56, Morten Lind skrev:

> Jeg er da rimelig sikker på, at jeg skal ha´ en iPad, for jeg kan på mit
> arbejde ikke rende rundt med en bærbar, og en iPhone er for lille til
> det, jeg vil bruge den.

Troede kun du ville eje Apple-ting hvis de havde en PowerPC-processor i

Det er jo en ARM-chip eller nowet der sidder i iPad'en, så den er dumpet.

> [...]
> 1980 købte jeg et oksehudslæderomslag til kalenderen - kr.: 2100,00 spir
> og den årlige papiropdatering/nye sider kostede kr.: 800,00).

Og det bruger du stadig fordi det var dyrt dengang?

> Hvis iPad kan det, er jeg med

Den er nok også sej i oksehudslæderomslag :D

Fra : Morten Lind

Dato : 25-03-10 21:22

> Troede kun du ville eje Apple-ting hvis de havde en PowerPC-processor i

Spørg lige Peter, om ikke jeg har overgivet mig

> Det er jo en ARM-chip eller nowet der sidder i iPad'en, så den er dumpet.

> Og det bruger du stadig fordi det var dyrt dengang?

Næeh, men jeg har den stadig

> Den er nok også sej i oksehudslæderomslag :D

Ku´ se ømt ud, ja )

M.