Skærtorsdag i Esbjerg
Fra : Ukendt

Dato : 23-03-10 23:58

Sker der noget eller vil politiet ikke give tilladelse til kørsel på torvet
????

Fra : Anders Majland

Dato : 24-03-10 00:02

">>Eque<<" <-> wrote in message
> Sker der noget eller vil politiet ikke give tilladelse til kørsel på
> torvet ????

De skal vel lige have skøjtebanen pakket væk først

http://www.roadriders.dk/cal/date.asp?date=4/1/2010

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-03-10 07:17

>">>Eque<<" <-> wrote in message
>
> De skal vel lige have skøjtebanen pakket væk først
>
> http://www.roadriders.dk/cal/date.asp?date=4/1/2010

Ses vi derovre?

Jeg regner med at tage derover, hvis jeg altså har fået motorcyklen på gaden
til den tid.. Mangler at modtage forsikrinspapirer samt nummerplade, håber
det kan nåes :)

Mvh Anders

Fra : Anders Majland

Dato : 24-03-10 09:11

> Ses vi derovre?

Endnu ikke sikker på at jeg vil prioritere det højt nok... Jeg springer også
over bakkeåbningnen iår.

Er stadig ikke kommet ud af vinterhiet, men på søndag skal jeg da til
Esbjerg på DL650 som jeg har haft til vinteropbevaring. Er vejret godt kan
der godt blive laaaangt til Esbjerg . Så måske det bliver første tur på
2hjul i år. Næsten 3 måneder senere end jeg plejer ....

Men mit eget pakæsel skal også ud i det fri snart. Grunden til at jeg er i
bil igen i denne uge var at jeg skulle have læsset en stor autostol af
undervejs. Den ville ikke lige være til at spænde fast bag på pakæslet....
Forårsklargøringen består blot i at checke dæktrykket. Jeg har haft en lader
på igen i sidste weekend til at toppe batteriet op. (Og hvis det alligevel
er for træt har jeg et nyt varta på lager der blot skal have syre og lidt
strøm ...)

/A