MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sletning af mappe dukker op igen???
Fra : Fynbo

Dato : 23-03-10 16:58

Hej i gruppen.

Jeg har et underligt problem med min Vista Home Premium.

For en lille uges tid siden oprettede jeg en mappe på mit skrivebord
til midlertidlige filer.. Derefter slettede jeg mappen igen og tømte
papirkurven.

MEN af og til dukker mappen op igen AF SIG SELV selvom papirkurv er
tom/tømt.

Så sletter jeg mappen igen og tømmer kurven igen, men 10 min. efter eller
somme tider
flere timer/dage dukker mappen op på mit skrivebord igen af sig selv.

Meget mystik.

Nogen der har en løsning på mit problem?

Fynbo

Fra : Fynbo

Dato : 25-03-10 14:44

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Meget mystik.
>
> Nogen der har en løsning på mit problem?

Tror selv jeg har løst problemet ved at slette samtlige nøgler i
registreringsdatabasen
der henviser til føromtalte mappe.

Fynbo