MS Windows
briani 27239
manglende internetforbindelse i win7 pro
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 22-03-10 19:15

Hej
Jeg har købt Win 7 Pro.
Efter opdateringer af Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet
Controller, er det ikke muligt at komme på nettet uden jeg først sletter
denne driver. Når driveren er slettet opdateret driveren sig selv kører
perfekt til næste opstart. Hvordan kommer jeg ud af dette problem?
Nils

Fra : Dr.Xerox

Dato : 22-03-10 20:37

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> denne driver. Når driveren er slettet opdateret driveren sig selv kører
> perfekt til næste opstart. Hvordan kommer jeg ud af dette problem?

Start=>Kør= skriv Msconfig=> Ok
gå i fanebladet Start find Marvell og ving den af.

Poul

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 23-03-10 05:35

Hej Dr.Xerox
Marvell Yukon 88E8056 findes ikke i Msconfig under start.
Hvad gør jeg nu?
Nils

Fra : Dr.Xerox

Dato : 23-03-10 14:35

> Hej Dr.Xerox
> Marvell Yukon 88E8056 findes ikke i Msconfig under start.
> Hvad gør jeg nu?
> Nils
>
> "Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i meddelelsen

Gå i Enhedshåntering og under Netværkskort marker
Marvell Yukon 88E8056
gå herefter op menulinien og fjern den.

Poul

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 23-03-10 16:47

Hej Dr.Xerox
Ja. det er ikke noget problem at fjerne under Netværkskort Marvell Yukon
88E8056. Men ak ved næste opstart har den helt automatisk installeret sig
igen.

Fra : Klaus H

Dato : 23-03-10 18:29

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i en meddelelse news:4ba8e282$0$285$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> 88E8056. Men ak ved næste opstart har den helt automatisk installeret sig

Lad være med at fjerne det. Deaktiver det i stedet for.

Klaus H

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 23-03-10 19:07

Hej Klaus
Hvis jeg følger dit råd, spærre jeg for muligheden, at komme på nettet.
Netadgangen vises med et rødt kryds.
Nils

Fra : Dr.Xerox

Dato : 23-03-10 22:58

> [...]

> igen.
> Nils

Lad være med at fjerne det. Deaktiver det i stedet for.

Du har ret, hvis han deaktivere, kører det som det skal.
Jeg har en bruger ved siden af mig som har samme system.

Poul

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 24-03-10 19:19

Hej
Der er måske et sammenhæng mellem spærring af internetadgang og systemets
sikkerhedsadgang. Jeg bliver også nægtet download af programmer.
Hvordan kan jeg få indflydelse på denne spærring.