The number of the beast
Fra : Steen

Dato : 22-03-10 19:13

Sad og fjollede lidt rundt på harddisken, og faldt over en mappe med
musik http://dl.dropbox.com/u/2576680/666.jpg

Og så var det ikke engang metal

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-03-10 19:56

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Sad og fjollede lidt rundt på harddisken, og faldt over en mappe med
> musik http://dl.dropbox.com/u/2576680/666.jpg
>
> Og så var det ikke engang metal

heh .. det var en overgang hvor jeg ca. en gang i ugen faldt over 666
nummerplader ...

/thomas*

* der stadig mangler 3 ugers Sort Søndag at høre igennm...

Fra : Steen

Dato : 22-03-10 22:25

In article <1jfrtzp.ab5mkv1fuegg0N%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> heh .. det var en overgang hvor jeg ca. en gang i ugen faldt over 666
> nummerplader ...
>
> /thomas*
>

> * der stadig mangler 3 ugers Sort Søndag at høre igennm...

Her mangler jeg vist stadig et par uger med Bruce Dickinson

Fra : Steen

Dato : 22-03-10 22:29

In article <ho8n6i$c6k$1@news.eternal-september.org>,
Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Her mangler jeg vist stadig et par uger med Bruce Dickinson

I øvrigt, når man lige vænner sig til den skrifttype MT-NewsWatcher
benytter som standard, så er den slet ikke så tosset endda....altså
MT-NewsWatcher! Den er så absolut en prøvetur værd.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-03-10 22:42

> [...]

> benytter som standard, så er den slet ikke så tosset endda....altså
> MT-NewsWatcher! Den er så absolut en prøvetur værd.

og ikonerne ligner noget fra OS 9 dagene ... ;)

/thomas

Fra : Steen

Dato : 23-03-10 09:51

In article <1jfs1oc.1shk4gi17094j4N%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> og ikonerne ligner noget fra OS 9 dagene ... ;)

Ja, den er desværre grimmere end MacSOUP - og det troede jeg ikke var
muligt