Langsom upload hastighed
Fra : Suuny

Dato : 05-08-01 02:00

Hej..
Jeg betaler for 256/128 ADSL internetforbindelse hos TDC. Problemet er at
jeg kun kan udnytte 256/64, hvor min gennemsnitlige upload hastighed er 8
Kb/s...
Hvordan får jeg hastigheden op på de 14-15 stykker, som den burde ligge på?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-08-01 17:10

"Suuny" <ostkyst@pokerface.dk> wrote in message
> [...]

> Kb/s...
> Hvordan får jeg hastigheden op på de 14-15 stykker, som den burde ligge

Hej

Jeg formoder du har Netexpres, med den skod router?

Det er et problem i Routeren. Hvis du kører 100 Mbit på dit netkort, eller
tilsluttet 100 Mbit via Switch/hub.

Kobl. dit netkort i 10 Mbit,,,

Eller indstaller den nyeste firmware,, som umildbart retter alle problemer
med routeren.

Jeg kan ikke huske linket, men desuden bør du kigge tilbage i gruppen,, før
du spørger om dette spørgsmål som er stillet 36464644984464 + gange før.

Eller i det midste i TDC`s egen gruppe news:tele.internet.adsl

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-01 18:10

"Suuny" <ostkyst@pokerface.dk> skrev

-snip-

Stil dit ur....det er ikke d 5 aug pt...og klokken er ikke 03:00 :)

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Suuny

Dato : 05-08-01 05:00

"Rea721" <Svar ikke i mail på indlæg fra nyhedsgrupperne.> wrote in message
> "Suuny" <ostkyst@pokerface.dk> skrev
>
> -snip-
>
> Stil dit ur....det er ikke d 5 aug pt...og klokken er ikke 03:00 :)

Hvem siger den er...? .

Fra : Suuny

Dato : 05-08-01 05:02

> "Rea721" <Svar ikke i mail på indlæg fra nyhedsgrupperne.> wrote in
message

> Hvem siger den er...? .

AAAARRRG undskyld.. min comp er sat til amerikansk tidzone... det laver også
om på jeres tider..

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-08-01 23:04

wrote in message

> Stil dit ur....det er ikke d 5 aug pt...og klokken er ikke
03:00 :)

Det kommer vel an på hvor han befinder sig.

I denne ferie-tid er han sikkert i Tokyo, og dial-er ind via
sin quadro-band-GPRS-telefon.
Så måske går hans ur rigtigt......;)

Mvh HAA:

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-01 00:25

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev

> Det kommer vel an på hvor han befinder sig.
> I denne ferie-tid er han sikkert i Tokyo, og dial-er ind via
> sin quadro-band-GPRS-telefon.
> Så måske går hans ur rigtigt......;)

Hmmmm NNTP-Posting-Host: 80.62.253.33....... dælme en lang adsl
linie....var det ikke noget med max 5 km??

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 05-08-01 01:42

wrote in message
> "Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev

> Hmmmm NNTP-Posting-Host: 80.62.253.33....... dælme en lang
adsl
> linie....var det ikke noget med max 5 km??

Nø....han kan jo så udemærket have en dial-in løsning hjemme
hos sig selv, og så derfra hoppe over i ADSL-access.

Måske lidt kryptisk...men det kan da lade sig gøre.

Men lad nu det ligge...det var mere ment som et
tanke-experiment.

Mvh HAA:

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-08-01 02:11

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> Måske lidt kryptisk...men det kan da lade sig gøre.
>
> Men lad nu det ligge...det var mere ment som et
> tanke-experiment.

Jeg skal give dig tanke experiment,,,, Morer du dig?

Jeg vil da godt se dig,, ringe op via en mobiltelefon,,, og ramme ADSL
knudepunktet.... Er ferien fra Orange for lang? Eller skal der bare ske
lidt tanke tænkning

Fra : John Hinge

Dato : 05-08-01 11:23

Bjarke Hansen wrote:

> [...]
>
> Jeg vil da godt se dig,, ringe op via en mobiltelefon,,, og ramme ADSL
> knudepunktet.... Er ferien fra Orange for lang? Eller skal der bare ske

Hov hov, nu ikke mobbe Henrik mere end godt er.
Han tænkte sig til at manden havde noed dial-in *hjemme hos sig selv*
som han ringede hjem til, og *derefter* gik ud på sin fine adsl tingest.
Hmm, er der mon et (snævert) marked for gamle Shiva Accessport+ kasser ?

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-08-01 11:27

"John Hinge" <shayera_gimmenospam_@cutey.com> wrote in message

> Hov hov, nu ikke mobbe Henrik mere end godt er.

Okay,,, jeg siger undskyld..

> Han tænkte sig til at manden havde noed dial-in *hjemme hos sig selv*
> som han ringede hjem til, og *derefter* gik ud på sin fine adsl tingest.

Hmmm, ja det kunne man jo faktisk,,, men jeg kan ikke se hvad det skulle
kunne gøre forbindelsen hurtigere... Men okay, det var et tanke experiment

Fra : Bo Simonsen

Dato : 05-08-01 23:32

In article <3b6c8433$0$43993$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Rea721"
<Svar ikke i mail på indlæg fra nyhedsgrupperne.> wrote:

> Hmmmm NNTP-Posting-Host: 80.62.253.33....... dælme en lang adsl
> linie....var det ikke noget med max 5 km??

Der er noget der hedder Telnet / SSH...

/Bo