Sarajevo
Fra : Henry Vest

Dato : 21-03-10 09:01

Jeg skal til Sarajevo næste uge. Derfor har jeg lige et par spørgsmål, som
jeg håber jeg kan få svar på:

1) Hvordan kommer man lettest fra lufthavnen til byen? Taxi? Eller går der
en bus?

2) Kan man hæve penge i lufthavnen (hæveautomat)? Hvad er kursen?

--
Henry Vest

Fra : Jet

Dato : 21-03-10 09:27

On 21 Mar., 09:00, Henry Vest <henryvestREM_...@vip.cybercity.dk>
wrote:
> [...]
> en bus?
>
> 2) Kan man hæve penge i lufthavnen (hæveautomat)? Hvad er kursen?

Jeg har aldrig været der og kommer heller aldrig til landet, hvad jeg
fandt vha Google

http://www.sarajevo-airport.ba/?lang=eng = giver svarene !

http://www.sarajevo-airport.ba/?otvori=citaj&id=17&lang=eng = om
bankerne !

http://www.sarajevo-airport.ba/?otvori=citaj&id=21&lang=eng = om
taxi ! brug Google til oversættelse

Fra : jan@komarna.dk

Dato : 22-03-10 02:23

Der er bus til centrum, og hvis du skal til centrum så tag en taxi.
Aftal prisen på forhånd.
Medbring Euro. Det er en accepteret valuta alle steder. Og ellers er
den lokale valuta konvertibel mark, der svarere i kurs til den afdøde
D-mark, og omregningen til Euro er 2 KM til 1 Euro.