MS Windows
briani 27239
Styrre hvor stifinder står når den åbner
Fra : Max

Dato : 21-03-10 23:40

Hej

Når jeg klikker på stifinder ikonet på min XP maskine,
ja så starter den op med at stå i Dokumenter.

Det er styret af at der står %homedrive%%homepath%
i Start i feltet.

Hvad skal der stå for at den starter i Denne computer
i stedet ?

Og hvor finder man en liste over disse variabler ?

Max

Fra : Ole C

Dato : 22-03-10 00:01

Max skrev blandt andet:

> [...]
>
> Hvad skal der stå for at den starter i Denne computer
> i stedet ?
>
> Og hvor finder man en liste over disse variabler ?

Her er der en del eksempler på explorer.exe-kommandoer - også den du
efterlyser:
http://www.theeldergeek.com/start_explorer_in_c_drive.htm

--
vh
Ole C

Fra : Max

Dato : 22-03-10 15:19

Hej Ole

> Her er der en del eksempler på explorer.exe-kommandoer - også den du
> efterlyser:
> http://www.theeldergeek.com/start_explorer_in_c_drive.htm

Præcis hvad jeg har brug for, mange tak.

Max

Fra : Ole C

Dato : 22-03-10 20:08

Max skrev blandt andet:

> Hej Ole

> Præcis hvad jeg har brug for, mange tak.

Velbekomme!

--
vh
Ole C