MS Windows
briani 27239
Program til at tvangsstoppe programmer fin~
Fra : Per

Dato : 21-03-10 19:02

Hej NG !

Jeg er træt af visse programmer "ikke svarer".

Når jeg går i joblisten - kan den ikke altid stoppe programmet med det samme
= meget irriterende

Findes der 3. part software, der kan stoppe programmer, der hænger med det
samme - altså som om man slukker på en kontakt.

mvh. Per

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 21-03-10 19:32

On Sun, 21 Mar 2010 19:01:55 +0100, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Findes der 3. part software, der kan stoppe programmer, der hænger med det
>samme - altså som om man slukker på en kontakt.
Hvorfor ikke benytte et produkt som MS har opkøbt ?
http://technet.microsoft.com/en-gb/sysinternals/bb896653.aspx

/Hans

Fra : Per

Dato : 21-03-10 19:43

Hans Kjaergaard wrote:

> Hvorfor ikke benytte et produkt som MS har opkøbt ?
> http://technet.microsoft.com/en-gb/sysinternals/bb896653.aspx

Tak jeg ser på det

/ Per

Fra : Hamden Grimme

Dato : 21-03-10 19:35

On Sun, 21 Mar 2010 19:01:55 +0100, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>Jeg er træt af visse programmer "ikke svarer".

Visse programmer?

>Når jeg går i joblisten - kan den ikke altid stoppe programmet med det samme
>= meget irriterende

Hvad siger eller gør joblisten? Melder den noget, eller går der bare
"lang tid" og hvor mange sekunder mener du er lang tid?

Vær opmærksom på, at det ikke er altid programmet optræder på
fanebladet "Programmer". Jeg er af og til udsat for, at når jeg jeg
vil starte Firefox, får jeg at vide at det allerede kører, men jeg kan
ikke se det under "Programmer". Jeg skal dræbe det under fanebladet
"Processer". Aner ikke hvorfor - sådan er det bare.

>Findes der 3. part software, der kan stoppe programmer, der hænger med det
>samme - altså som om man slukker på en kontakt.

Ups, det var hurtigt

Fra : Per

Dato : 21-03-10 19:46

Hamden Grimme wrote:

> Visse programmer?

Fx. Skype, Firefox osv. ikke noget fast - det er tilfældige programmer på
tilfældige tidspunkter.

> Hvad siger eller gør joblisten? Melder den noget, eller går der bare
> "lang tid" og hvor mange sekunder mener du er lang tid?

Den skriver "svarer ikke" under programmer - det kan gøre i op til 30-50
sekunder.

Når et program ikke svarer - vil jeg have muligheden for at lukke det med
det samme - ligesom man stopper motoren på en bil.

Altså klik = sluk.

> [...]
> ikke se det under "Programmer". Jeg skal dræbe det under fanebladet
> "Processer". Aner ikke hvorfor - sådan er det bare.

Kender godt det "problem", men det er ikke det, der er mit problem her

> Ups, det var hurtigt

Jeps !

/Per

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-03-10 00:16

Per skrev:

> Den skriver "svarer ikke" under programmer - det
> kan gøre i op til 30-50 sekunder.

Det behøver ikke at have noget med programmerne
at gøre, det kan være en defekt windows-installation

> Når et program ikke svarer - vil jeg have muligheden
> for at lukke det med det samme - ligesom man
> stopper motoren på en bil.

Prøv at lave en windows-reparation, bare for at se om
det hjælper.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Thore

Dato : 22-03-10 11:35

> [...]

>Findes der 3. part software, der kan stoppe programmer, der hænger med det
>samme - altså som om man slukker på en kontakt.

EndItAll er svaret...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund