Jeg har fundet en ny newsreader
Fra : Steen

Dato : 21-03-10 09:17

Jeg elsker nyt legetøj, og en spændende ny newsreader er jo altid godt
legetøj. I går fandt jeg OSXnews http://osxnews.sourceforge.net/new2/

Umiddelbart ser det rigtigt godt ud, men begejstringen daler lidt
efterhånden. Andre der har stiftet bekendtskab med denne dims?

Jeg har stadig ikke fundet noget, der tilnærmelsesvis er så gode som
MacSOUP og Unison. Jeg leder stadig, men jeg tror ikke dette vil ændre
sig

Fra : Martin [6000]

Dato : 21-03-10 09:47

> Umiddelbart ser det rigtigt godt ud, men begejstringen daler lidt
> efterhånden. Andre der har stiftet bekendtskab med denne dims?

Kun meget kort. Jeg husker ikke hvad der fik mig til at droppe den, kun
at det skete.

> Jeg har stadig ikke fundet noget, der tilnærmelsesvis er så gode som
> MacSOUP og Unison. Jeg leder stadig, men jeg tror ikke dette vil ændre
> sig

MT-Newswatcher slår dem begge til enhver tid IMHO.

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Steen

Dato : 21-03-10 12:27

Martin [6000] <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> MT-Newswatcher

Det er første gang jeg har oplevet en newsreader, der er mere kringlet
at sætte op, end MacSOUP

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-03-10 12:28

Martin [6000] wrote:

> Kun meget kort. Jeg husker ikke hvad der fik mig til at droppe den, kun
> at det skete.

> MT-Newswatcher slår dem begge til enhver tid IMHO.

Enig! - der er bare en enkelt lille 'hage' ved MTNewswatcher, og det er,
at der godt kan opstå problemer med danske bogstaver, hvis man vælger
andet end std. skrift.

mvh. Erik Richard

Fra : Steen

Dato : 21-03-10 12:38

> Enig! - der er bare en enkelt lille 'hage' ved MTNewswatcher, og det er,
> at der godt kan opstå problemer med danske bogstaver, hvis man vælger
> andet end std. skrift.

Er der ikke en dansk manual et sted, på samme måde som MacSOUP?

Fra : Steen

Dato : 21-03-10 17:30

In article <4ba602d2$0$4817$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,

> Enig! - der er bare en enkelt lille 'hage' ved MTNewswatcher, og det er,
> at der godt kan opstå problemer med danske bogstaver, hvis man vælger
> andet end std. skrift.

MT-Newswatcher vinder ved nærmere bekendtskab.
Jeg er ikke helt med, når du siger std. skrift - jeg tror den hedder
Monaco i min MT-N. Siger du, at hvis fonten ændres til fx Verdana, sker
der ting & sager med de danske bogstaver?

Fra : Martin [6000]

Dato : 21-03-10 12:54

> Det er første gang jeg har oplevet en newsreader, der er mere kringlet
> at sætte op, end MacSOUP

Jeg bed ikke så meget mærke i opsætningen, men selve brugen af Macsoup
får mig til at tænke på om den er så populær fordi.. den er populær?
Altså at folk bruger den fordi alle andre gør...

Man får ihvertfald skreget "Macsoup" i fjæset når man som ny Macbruger
efterspørger den bedste newsreader... I beg to differ!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-03-10 12:56

> [...]
>
> Man får ihvertfald skreget "Macsoup" i fjæset når man som ny Macbruger
> efterspørger den bedste newsreader... I beg to differ!

hvis ikke macsoup havde den visuelle thread manager så var den også
smidt på porten ...

/thomas