Andre som har opdaget det?
Fra : Dak

Dato : 20-03-10 19:59

At det er på torsdag at bakken åbner?!?!? :-/

Troede først det var i april af en eller anden sjov grund. HAr slet
ikke hevet cyklen ud af vinterhi endnu.

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : ib tinning

Dato : 20-03-10 22:05

> At det er på torsdag at bakken åbner?!?!? :-/
>
> Troede først det var i april af en eller anden sjov grund. HAr slet
> ikke hevet cyklen ud af vinterhi endnu.

ja jeg har set det og fundet cyklen frem så nu mangler jeg bare at få dem
tændt op og kørt en start tur

Tinning

Fra : Armand

Dato : 20-03-10 22:25

Dak skrev:
> At det er på torsdag at bakken åbner?!?!? :-/
>
> Troede først det var i april af en eller anden sjov grund.

Det plejer(*) at være torsdagen før Skærtorsdag og det holder
tilsyneladende også i år.

(*):
Derved at påsken, og således Skærtorsdag, er en bevægelig helligdag
hænder det at man fifler lidt med datoen for holde åbningen i marts!

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 21-03-10 12:31

On 20 Mar., 22:24, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> [...]
>
> Derved at påsken, og således Skærtorsdag, er en bevægelig helligdag
> hænder det at man fifler lidt med datoen for holde åbningen i marts!

Hovedreglen nutildags er nok snarere, at Bakken åbner senest den
sidste torsdag i marts – også de år Påsken falder sent i April

Tip: De af jer, der tager mc med og parkerer på Bakkens P-plads bør
medbringe en underlagsplade til støttebenet, for jorden derovre er
smaskvåd og ganske smattet – de største snebunker er først lige ved at
være væk nu, og mc-p-arealet ligger ret lavt på den gamle del af
pladsen

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
– bandomshjem ved Bakken

Fra : Kim Olsen

Dato : 21-03-10 18:03

Der er også noget galt. Vejrudsigten lover helt fint vejr torsdag, og vi
har da ikke i mange år prøvet at åbne bakken uden at det står ned i stænger
o g er pissekoldt

Kim

Fra : Richard

Dato : 21-03-10 12:34

On 21 Mar., 18:03, "Kim Olsen" <kim.ol...@sport.dk> wrote:
> Der er også noget galt.  Vejrudsigten lover helt fint vejr torsdag, og vi
> har da ikke i mange år prøvet at åbne bakken uden at det står ned i stænger
> o g er pissekoldt

Årh, i 2007 var vejret da både tørt og solrigt og ikke specielt koldt,
da Bakken åbnede torsdag den 29. marts, husker jeg ganske tydeligt

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Bo

Dato : 22-03-10 10:54

Yep - i 2007 var vejret virkelig med os, og Nørrebrogade lignede en krigszone med
huller
overalt da det var kort tid efter rydningen af Jagtvej 69.

Tilmed var Bakkeåbningen efter skift til sommertid, og køreturen startede før
mørket faldt på.

/Bo