Nokia 6300 eller Kina Nokia 6300 - købt i ~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 20-03-10 18:08

http://www.nokia.dk/find-produkter/produkter/nokia-6300

jeg har købt den for en 8000 rupis del det med 12 og det er prisen i kr.
grunden til jeg købte den er fordi den kan tage 2 sim kort - men når jeg
går ind på Nokia s hjemmeside så
synes jeg ikke jeg kan finde den funktion - så spørgsmålet er om kineserne
bare har lavet noget der ligner
også smidt de 2 sim kort porte ind eller hvad man nu kalder det fordi når
jeg sider og ser på den så ligner den til forveksling
originalen -

men er der nogen der kan se om originalen rent faktisk kan tage 2 sim kort ?
og den kan sgu læse dem ... jeg bruger Lebare til at snakke længe på også
cbb til at sende sms fra og snakke cbb til cbb

Er det muligt at indlæse Dansk sprog på den ? pt. er det fransk eller
Italiensk

Mv.
BMM

Fra : JYH

Dato : 21-03-10 14:36

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> kort ? og den kan sgu læse dem ... jeg bruger Lebare til at snakke
> længe på også cbb til at sende sms fra og snakke cbb til cbb

Jeg har to originale 6300'ere og der er kun plads til et SIM-kort.
Har heller aldrig hørt om at modellen skulle have mulighed for flere kort.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 21-03-10 15:52

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> cbb til at sende sms fra og snakke cbb til cbb
>
> Er det muligt at indlæse Dansk sprog på den ? pt. er det fransk eller

det er nok en kopi du har købt dig... rigtigt mange kopi mobiler kan tage 2
sim kort. udover det så har jeg haft de første 100 6300 i hånden og det har
altid kun været til 1 sim kort.

og ang. sproget... man kan vidst skifte sprog på kopi mobiler... men ikke
med almindelig nokia software... det skal være software til den du har fra
en eller anden hjemmefusker eller producenten... men tvivler på der er dansk
til den da der meget sjældent findes dansk sprog til kopi mobiler!

og altid huske... er man ved at købe en mobil i dk fra nokia og der ikke er
dansk på den... så er der i 99% af tilfældene tale om en kopi. <--- bare
lige en oplysning til dem der ellers måtte læse med...!